عرضه اسپری آبگریز کننده چوب و سیمان با فناوری نانوی ایرانی

شرکت نانوعایق پیشگام وطن اسپری آبگریز کننده چوب و سیمان با یک سوم قیمت نمونه‌های خارجی را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

به گفته جواد مصیبی مدیرعامل شرکت نانوعایق پیشگام این محصولات کیفیت بسیار بالایی داشته و در عین حال  نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار ارزان‌تر هستند.

شرکت نانو عایق پیشگام وطن از شرکت‌هایی فعال در حوزه فناوری‌نانو بوده که بطور تخصصی در زمینه ضد آب‌سازی ساختمان و مصالح ساختمانی با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز دنیا و با تکیه بر کادری مجرب و نیروهای متخصص اقدام به ضدآب سازی‌نما، استخر، سونا، جکوزی، سرویس‌های بهداشتی، مخازن بتنی، دیوارهای حائل نموده است.

این شرکت آب‌بندها و عایق‌های رطوبتی مختلفی را تولید و به بازار عرضه کرده است. این مواد عایق که با استفاده از فناوری‌نانو توسعه داده شده‌اند، قابل استفاده روی چوب و سیمان هستند.

ایجاد لایه ای غیرقابل نفوذ در برابر آب، بی بو بودن، فقدان عوارض شیمیایی، اجرای سریع و آسان به وسیله غلتک و اسپری، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و دوستدار محیط زیست بودن از جمله ویژگی‌های این محصولات هستند.

شرکت نانو عایق پیشگام وطن از شرکت های مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خراسان است. نانولند مصالح ساختمانی، فرش نانو با قابلیت عدم جذب آب و چای، ژل ضد اسید آنتی باکتریال از جمله محصولات این شرکت فعال در حوزه فناوری‌نانو است.