آشنایی ۱۱ واحد تولیدی با فرصت‌های صنعتی نانو در نشست شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان

۱۱ واحد تولیدی با فرصت‌ها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو در نشست صنعتی شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان آشنا شدند

با توجه به اهمیت شهرک‌های صنعتی در رشد اقتصادی کشور از یک سو، و توانمندی‌های صنعتی فناوران کشور در حوزه نانو از سوی دیگر، برنامه «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان، به اجرا گذاشته شده است. بر این اساس، در فاز نخست این برنامه، نشست صنعتی معرفی فرصت‌ها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو، روز چهارشنبه، چهاردهم آبان ماه ۱۳۹۹ در شهرک صنعتی مورچه خورت استان اصفهان با حضور مدیران 11 واحد تولیدی و صنعتی برگزار شد.

اطلاع‌رسانی پیرامون مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو، معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی بکارگیری نانو در صنایع، معرفی محصولات و توانمندی‌های صنعتی ایران در فناوری نانو، معرفی حمایت‌های ستاد از شرکت‌های صنعتی و نانویی ومعرفی راه‌حل های فناوری نانو برای رفع نیاز و ارتقای صنایع از جمله محورهای این نشست بودند.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به همکاری در این برنامه، می‌توانند ضمن مکاتبه با رایانامه IPS@nano.ir، و یا تماس با شماره‌های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود کسب اطلاع و اقدام نمایند.

شایان ذکر است برنامه «هر هفته، یک شهرک صنعتی» روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه برای واحدهای تولیدی مدعو شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری، از ساعت 134 الی 16 بصورت آنلاین برگزار خواهد شد. پوستر این برنامه در انتهای خبر قابل مشاهده و دانلود است.

پوستر برگزاری برنامه «هر هفته، یک شهرک صنعتی» روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه برای واحدهای تولیدی مدعو شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری، از ساعت 14 الی 16 بصورت آنلاین