تولید و عرضه نانوماسکهای ایرانی

ماسک تنفسی کودک، ماسک تنفسی آرایشی و بهداشتی، ماسک سوپاپ‌دار صنعتی ۶ لایه، ماسک سوپاپ‌دار صنعتی ۷ لایه حاوی کربن اکتیو و ماسک تنفسی سوپاپ‌دار ویژه بزرگسالان از جمله محصولات نانویی شرکت دانش‌بنیان نانو تار پاک است که برای استفاده در حوزه‌های مختلف و افراد با شرایط متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است. ماسک‌های تنفسی نانو پاک در دو نوع مصارف عمومی و صنعتی را تولید می‌شوند، ماسک‌های عمومی این شرکت برای مصرف روزانه و شهری درنظر گرفته می‌شوند.

ماسک حاوی نانوالیاف شرکت نانو تار پاک از چندین لایه تشکیل شده که یکی از لایه‌های میانی حاوی نانوالیافی با قطر نانومتری است. لایه حاوی نانوالیاف برای جلوگیری از ورود ذرات مضر میکرونی به دستگاه تنفسی انسان است. یکی دیگر از لایه‌های میانی حاوی کربن فعال است که باعث جذب گازهای آلاینده و بخارهای سمی می‌شود. با توجه به استفاده از نانوالیاف در ماسک‌های تنفسی کارایی این نوع ماسک‌ها در مقایسه با انواع تجاری آن به صورت قابل ملاحظه‌ای بهبود می‌یابد. ماسک‌های این شرکت از دستگاه تنفسی کارگران در حین فعالیت‌هایی همچون برشکاری، حفاری، جوشکاری، نقاشی با اسپری و کار با مواد زائد و زباله محافظت می‌کند.

نانو تار پاک شرکتی دانش‌بنیان است که با هدف ارتقای سطح زندگی با به‌کارگیری تکنولوژی روز تشکیل شد و از مهرماه ۱۳۸۸ در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شروع به کار کرد و هم اکنون در پارک علم و فنآوری شیخ بهایی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به ادامه فعالیت مشغول است.

این شرکت با برخورداری از امتیازهایی نظیر پرسنل متخصص و مجرب در زمینه‌های نساجی، نانوتکنولوژی، فیزیک، مهندسی شیمی، بیوتکنولوژی، مهندسی برق و مکانیک و با استقرار در بزرگ‌ترین قطب تحقیقاتی کشور (شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان) در زمینه تولید نانوالیاف برای مصارف گوناگون فعالیت می‌کند.

مهم‌ترین هدف نانو تار پاک، بهبود کیفیت زندگی با استفاده از فناوری روز دنیا است. تولید نانوالیاف به منظور به‌کارگیری آن در صنایع مختلف یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه به شمار می‌رود؛ الیاف نانو به‌عنوان یک لایه فیلتر قوی، برای تقویت خواص فیلتراسیون ماسک‌های محافظ در برابر آلاینده‌های ۵/۲ تا ۳/۰ میکرون استفاده می‌شوند.

شما می‌توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت نانو تار پاک با محصولات این شرکت بیشتر آشنا شوید.