کسب جایزه طلایی برترین شرکت پارک‌های علمی و فناوری آسیا توسط شرکت آریا پلیمر پیشگام

شرکت آریا پلیمر پیشگام (از شرکت‌های دارای گواهینامه نانومقیاس از واحد ارزیابی محصولات ستاد نانو) به‌عنوان برترین شرکت مستقر در پارک‌های علمی و فناوری آسیا دست یافت. این شرکت با ارائه فناوری اکستروژن واکنشی و نانو کامپوزیت‌های پلیمری موفق به کسب جایزه طلایی (Grand Prize) در مراسم ASPA Award 2016 گردید. این جایزه به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که در آن‌ها به کمک مهارت‌های مدیرتی بالا، ایده‌های کاربردی و دانش‌های فنی متعدد به مرحله تجاری‌سازی رسیده و در جهت توسعه فناوری در آسیا نقش به سزایی داشته باشند. شرکت آریا پلیمر پیشگام (از شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان)، با ارائه فناوری اکستروژن واکنشی و نانوکامپوزیتهای پلیمری موفق به کسب جایزه طلایی (Grand Prize) در مراسم ASPA Award 2016 شد.
در بخشی از متن لوح آمده است:
«این جایزه به‌منظور تقدیر از نقشی که شرکت آریا پلیمر پیشگام در جهت توسعه فنّاوری و صنعت در آسیا ایفا نموده است، به این شرکت اعطا می‌گردد.»
مراسم اعطای «جایزه ASPA» هر ساله از سوی انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی آسیا میان شرکت‌ها، مؤسسات مستقر در پارک‌های علم و فناوری عضو این انجمن با هدف تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان و فن آفرین جهت دستیابی به روحیه تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه، ایجاد فرصت‌های مناسب در راستای یافتن شریک تجاری و معرفی مدل‌های شرکت‌های موفق برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است که بیستمین کنفرانس بین‌المللی انجمن پارک‌های علمی و فناوری آسیا ASPA 2016 به میزبانی شهر حیدرآباد هند 19 الی 22 اکتبر برگزار و جایزه طلایی آن توسط آقای Hirohisa Uchida، مدیر ژاپنی پارک‌های علمی و فناوری آسیا، به آقای محمد علی‌آبادی فراهانی، مدیرعامل آریا پلیمر پیشگام، اعطا شد.