تولید و عرضه یخچال و فریزر ایرانی با بدنه ضدباکتری

شرکت یخساران اقدام به عرضه یخچال و فریزر با بدنه داخلی آنتی‌باکتریال کرده است. در بدنه این یخچال‌ها از نانوذرات استفاده شده است.

شرکت تولیدی صنعتی یخساران که در زمره بزرگترین کارخانجات صنایع برودتی کشور است از فناوری‌ نانو برای ایجاد خواص آنتی‌باکتریال در بدنه یخچال‌ و فریزر استفاده کرده است.

یکی از مشکلات موجود در یخچال‌ها، لانه‌گذاری باکتری‌ها و میکروب‌ها در اجزای داخلی یخچال و در نتیجه ایجاد بوی نامطبوع و فاسد شدن میوه‌ها است. از این رو شرکت‌های تولیدکننده سامانه‌های برودتی به دنبال ایجاد خواص آنتی‌باکتریال در این محصولات هستند. روش‌های مختلفی برای رفع بوی نامطبوع یخچال‌ها ارائه شده که در آن از مواد آنتی‌باکتریال استفاده می‌شود. این شرکت ایرانی راهکاری مبتنی بر فناوری‌ نانو برای حل این مشکل استفاده کرده است. با استفاده از نانومواد در بدنه داخلی یخچال می‌توان خواص آنتی‌باکتریال با دوام بالا در بدنه یخچال ایجاد نمود.

میوه، سبزی و مواد غذایی خام به دلیل وجود نانومواد در برابر خرابی و فساد مقاومت بیشتری خواهند داشت و قارچ‌ها و کپک‌ها به دلیل وجود خواص آنتی‌باکتریال در این یخچال‌ها به سرعت از بین می‌روند. از سوی دیگر خواص آنتی‌باکتریال در بدنه یخچال مانع از رشد قارچ و کپک در مواد غذایی داخل یخچال شده و با این کار دوام و ماندگاری مواد غذایی در داخل یخچال افزایش می‌یابد.

وجود چنین مواد نانویی در داخل بدنه یخچال می‌تواند تا حدی مانع از بوی نامطبوع در یخچال شده وطراوات و تازگی را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

درحال حاضر شرکت یخساران انواع آبسردکن، فریزرهای صندوقی ویخچال فریزرهای خانگی در ابعاد و اندازه‌های گوناگون، فریزر و یخچال فریزر بدون برفک ودوقلو را در لیست محصولات خود دارد. یخچال فریزرهای تولیدی شرکت یخساران در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع براساس جدیدترین استانداردهای بین‌المللی تولید و ارائه می‌شود. یخچال و فریزر با بدنه داخلی ABS آنتی‌باکتریال این شرکت دارای گواهی‌نامه نانومقیاس است. این شرکت با چهل سال تجربه درصنایع برودتی علاوه بر کنترل کیفی محصول ازطریق آزمایشگاه فیزیک، اتاق تست ودستگاه‌های مجهز به ابزار اندازه‌گیری دقیق، کلیه مواد و قطعات مربوط را مطابق استاندارد تست می‌نماید.

عرضه یخچال و فریزر با بدنه داخلی آنتی باکتریال