لایو صنعتی نانو: کاربردهای فناوری نانو در بسته بندی‌های فعال و هوشمند مواد غذایی– ۱8 اسفند ماه

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، چهارشنبه ۱8 اسفند ماه ۱۴۰۰، رأس ساعت ۹:۰۰ شب، با موضوع «کاربردهای صنعتی فناوری نانو در بسته بندی‌های فعال و هوشمند مواد غذایی»، میزبان مدیر عامل «شرکت بسپار پیشرفته شریف»، خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده دکتر سروش صحرائیان کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با دکتر رسول لسان خوش، مدیر عامل «شرکت بسپار پیشرفته شریف» (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که «شرکت بسپار پیشرفته شریف»، به عنوان تولید کننده مستربچ و آمیزه های پلیمری فعال و وظیفه دار، در زمینه صنایع پلیمری، غذایی و صنعتی فعالیت می کند. تولید فیلمها و مستربچهای پلی اتیلن آنتی بلاک، و همچنین تولید فیلمها و آمیزه های پلی اتیلنی ضدباکتری و نانو، از جمله محصولات این شرکت با گواهینامه نانومقیاس است.

مستربچهای پلی اتیلن آنتی بلاک نانو، در ساخت انواع نایلون بسته بندی، ساخت ظروف نگهداری مواد غذائی و تولید انواع وسایل پلیمری آشپزخانه کاربرد دارند. همچنین پلاستیک‌ها و پلیمرهای ضدباکتری بر پایه پلی‌اتیلن در طیف وسیعی از کاربردهای ضدباکتری از قبیل کاربردهای خودرو، کالاهای خانگی، ظروف و لوازم خانه، بسته‌بندی، کاربردهای الکتریکی و الکترونیکی، کاربردهای صنعتی و مصارف عمومی به کار می‌روند.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و تخصصی و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از کاربردهای صنعتی فناوری نانو در بسته بندی‌های فعال و هوشمند مواد غذایی، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی و تخصصی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی و توسعه برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقمندان عرصه فناوری و صنعت، به عنوان یکی از برنامه های صنعتی صفحه رسمی اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته میشود و علاقمندان می توانند ضمن حضور رایگان و آزاد در این برنامه ها، از طریق دایرکت صفحه، با مسئولین هر حوزه در ارتباط باشند و نقطه نظرات خود را در هر لحظه بصورت نظر (کامنت) یا پیام مستقیم (Direct)، مطرح نمایند.

 


لینک مستقیم ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)