رونمایی بیش از ۵۰ محصول نانوفناورانه ایرانی/ امضای چند قرارداد صنعتی

نمایشگاهی با هدف معرفی محصولات نانویی از ۲۷ الی ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ در سالن ۳۷ نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود که در این نمایشگاه بیش از ۵۰ محصول جدید نانوی رونمایی خواهد شد و همچنین چندین قرارداد صنعتی در حاشیه نمایشگاه به امضا خواهد رسید. این نانومحصولات برای آشنایی مدیران و تصمیم‌سازان کشور و صنایع کشور با توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه فناوری‌ نانو در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

جمهوری اسلامی ایران با همت جهادگونۀ متخصصان و دانشمندان خود به جایگاهی رفیع در حوزۀ فناوری نانو در جهان دست یافته و کسب رتبۀ چهارم دنیا در زمینۀ تولید علم نانو، فعالیت بیش از ۳۵۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی، تولید بیش از ۸۵۰ محصول، رشد صعودی بازار محصولات در سال‌های اخیر و صادرات محصولات نانو به بیش از ۴۰ کشور از دستاوردهای ایران در حوزۀ فناوری نانو بوده است.

ستاد ویژۀ توسعه فناوری نانو در مسیر تحقق اهداف «سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق ۱۴۰۴» در قالب نمایشگاه فناوری نانو، بخشـی از دستاوردهای این حـوزه را در معرض دید مسئولان، متخصصان و صاحبان صنایع قرار می‌دهد. امسال نیز در این رویداد بیش از ۵۰ محصول پیشرفته با فناوری نانو رونمایی خواهد شد و بیش از دویست محصول منتخب در حوزه‌های مختلف حضور دارد. این نمایشگاه، در روزهای ۲۷ تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰، از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن ۳۷ (نمایشگاه دائمی معاونت علمی و فناوری) برگزار خواهد شد.

در ضمن مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور معاون محترم علمی و فناوری رئیس‌جمهور، در روز دوشنبه ۲۷ دی‌ماه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود. لازم به ذکر است در حاشیه نمایشگاه قرار است بیش از ۱۰ قرارداد تجاری به امضا برسد.

با توجه به این که نمایشگاه در محل نمایشگاه دائمی معاونت علمی و فناوری برای مدیران و مدعوین تدارک دیده شده است، برای بازدید از نمایشگاه نیاز به هماهنگی قبلی است.