تور مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندیهای نانو در صنعت نساجی و پوشاک – 29 آبان

در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و معرفی محصولات و فرصتهای صنعتی و اقتصادی این فناوری، تور صنعتی مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندیهای فناوری نانو ایران در صنعت نساجی و پوشاک ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در ساعت ۱۱ صبح روز شنبه بیست و نهم آبان‌ماه، با راهبری مهندس سروش رستگار، مدیر واحد مدیریت پروژه شبکه تبادل فناوری نانو در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

لایوتور فناوری بازدید از نمایشگاه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

شایان ذکر است که این تور صنعتی مجازی (لایوتور فناوری)، در بستر اینستاگرام و بصورت زنده و رایگان، برگزار می شود. این برنامه به عنوان اختتامیه دوره صنعتی کاربردهای فناوری نانو در صنایع نساجی و پوشاک آبان 1400، و برای آشناسازی فعالان و علاقمندان حوزه های مختلف صنعتی با توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در این حوزه با ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ، به اجرا گذاشته خواهد شد.

بدینوسیله از مدیران، صنعتگران و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه، دعوت می شود تا در این برنامه مجازی، شرکت نمایند و ضمن دیدار مجازی از نمایشگاه دائمی ستاد ویژه توسعه نانو، به بیان پرسشها و نقطه نظرات خود به صورت برخط، بپردازند.

 

لایوتور فناوری بازدید از نمایشگاه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو