لایو صنعتی نانو: نانوپوششهای محافظ و آبگریزکننده سطوح – 28 مهرماه

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، چهارشنبه 28 مهرماه ۱۴۰۰، رأس ساعت ۹:۰۰ شب، با موضوع «نانوپوششهای محافظ و آبگریزکننده سطوح»، میزبان مدیر عامل شرکت نانوفراز سپاهان، خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با خانم مریم مردی حلاج، مدیر عامل شرکت نانوفراز سپاهان (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که گروه متخصصین و دانش پژوهان شرکت نانو فراز سپاهان با هدف طراحی و تولید پوشش‏های خودتمیزشونده، ضدباکتری و تصفیه کننده هوا با فناوری نانو و تمرکز بر حفظ محیط زیست، در زمینه تولید پوشش‏های پایه آب در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعال بوده و به عنوان ارائه دهنده پوشش‏های فتوکاتالیست و محصولات نانویی در زمینه مصالح ساختمانی اقدام به تولید برخی محصولات مبتنی بر فناوری نانو نموده است. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، مشاوران صنعت رنگ، فناوری‌های روز دنیا و بهره‌گیری از آزمایشگاه‏های پیشرفته توانسته است با ارائه این محصولات، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان صنعت نانو در کشور را به خود اختصاص دهد.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از نانوپوششهای محافظ و آبگریزکننده سطوح، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

اسپری آبگریز کننده کاشی و سرامیک، اسپری آبگریز کننده آجر، اسپری آبگریز کننده سنگ، اسپری آبگریز کننده چوب و MDF و اسپری آبگریز کننده شیشه، اسپری آبگریز کننده سطوح رنگ شده و اسپری آبگریز کننده سطوح فلزی، از جمله محصولات این شرکت بوده که از گواهی نانومقیاس برخوردارند.

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقمندان، به عنوان یکی از برنامه های صنعتی صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته می شود و علاقمندان می توانند ضمن حضور در برنامه ها، از طریق دایرکت صفحه، با مسئولین هر حوزه در ارتباط باشند و نقطه نظرات خود را در هر لحظه بصورت کامنت یا پیام مستقیم (Direct)، مطرح نمایند.

 


لینک ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)