دعوت به همکاری با شرکت آپتوس ایران برای رفع نیازهای فناورانه حوزه ساختمان

شرکت ساختمانی و تولیدی و پژوهشی آپتوس ایران که بیش از ۴ دهه است در زمره شرکت‌های فعال صنعت ساختمان کشور شناخته می‌شود و در زمینه‌هایی مانند پیمانکار عمومی و مجری ذی‌صلاح (با داشتن بالاترین رتبه مرتبط کشوری)، تولید بتُن آماده (با داشتن ماشین‌آلات و ناوگان مجهز جهت حمل و پمپاژ)، تولید انواع قطعات بتُنی (شامل کفپوش ، بلوک ، جدول و انواع قطعات دیگر) و تحقیق و پژوهش (آزمایشگاه همکار، تولید دانش و اجرای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه های مرتبط) فعالیت داشته، اکنون در نظر دارد نیازهای فناورانه خود در حوزه ساختمان را از بین اختراعات ثبت شده در ایران و با کمک فناوران در قالب رویداد یک قدم تا تجاری‌سازی برطرف سازد.

این رویداد که با هدف تجاری‌سازی اختراعات ثبت شده در ایران نیز برنامه‌ریزی شده است در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌گردد و علاقمندان باید تا تاریخ ۱۵ آبان ثبت‌نام خود را به اتمام برسانند. از آنجا که نیاز است جلسات متعددی فنی قبل از تاریخ رویداد برگزار گردد، از فناوران دعوت می‌شود هر چه سریع تر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری البرز، موسسه دانش‌بنیان نوفن حامی البرز، پایگاه جستجو و تحلیل دارایی فکری دارکوب و با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری‌های نانو ریاست جمهوری، شبکه تبادل فناوری ستاد توسعه نانو، برنامه چالش های فناوری و نوآوری و انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان البرز برگزار می‌گردد. در صورتی که فناوران راه حلی برای برطرف کردن نیازهای اصلی شرکت آپتوس ایران ارائه دهند این شرکت آماده است به منظور تجاری‌سازی وارد مذاکره شود. این نیاز‌های اصلی عبارتند از:
۱-بتن‌های خودترمیم‌شونده
۲- بتن‌های حاوی نانو گرافن
۳-بتن‌های خودتمیزشونده
۴- محاسبه ضریب رفتار سازه پیش ساخته

همچنین دیگر ایده‌های ارائه شده در این رویداد جهت جذب در مرکز نوآوری شرکت آپتوس بررسی خواهند شد. لازم به ذکر است فناورانی که اختراعات خود را قبلا در اداره ثبت اختراعات ایران ثبت کرده اند با تکمیل اطلاعات اختراع در سایت دارکوب می‌توانند از امتیاز ویژه آن جهت داوری بهره‌مند گردند. جهت ثبت‌نام در این رویداد ابتدا در سایت دارکوب ثبت‌نام کرده، شماره موبایل خود را تایید کنید و سپس فرم ثبت‌نام رویداد شرکت آپتوس ایران را تکمیل کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و در صورت نیاز به راهنمایی در واتساپ به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۶۷۳ پیغام دهید.