معرفی فرصتهای صنعتی نانو در نشست ترویجی شهرک صنعتی علویجه

نشستهای ترویجی صنعتی فناوری نانو در شهرکهای صنعتی، با هدف معرفی فرصتهای صنعتی و اقتصادی فناوری نانو و کاربردهای صنعتی آن به صنایع کشور و تسهیل فرآیند انتقال فناوری از مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های فناور به متقاضیان صنعتی، در قالب طرح «هر هفته، یک شهرک صنعتی، از سال گذشته به اجرا گذاشته شده است.

حمایت از توسعه فناوری نانو در شرکتهای صنعتی در جهت تولید محصولات نانویی و استفاده از این فناوری در جهت رفع مشکلات و چالش های صنعتی کشور، از دیگر اهداف این طرح است.

یازدهمین نشست صنعتی معرفی فرصتها و کاربردهای فناوری نانو در روز چهارشنبه 26 خرداد ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۰-۱۲ در شهرک صنعتی علویجه اصفهان، باهمکاری شرکت فناوریهای پیشرفته آسیا کارگزار ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان، برگزار شد.

از جمله مطالب و موضوعاتی که در این رشته نشست ها ارائه شد میتوان موارد زیر را نام برد:

• اطلاع‌رسانی پیرامون مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو
• معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی بکارگیری نانو در صنایع
• معرفی محصولات و توانمندی‌های صنعتی ایران در فناوری نانو
• معرفی حمایت‌های ستاد از شرکت‌های صنعتی و نانویی
• معرفی راه‌حل های فناوری نانو برای رفع نیاز و ارتقای صنایع
• معرفی راهکارهای تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان

گفتنی است این نشست با حضور 14 تن از از مدیران واحدهای صنعتی فعال در حوزه تولید پوشش های عایق، صنایع غذایی، شیمیایی، رنگ و رزین، نساجی و پلاستیک و پلیمر مستقر در شهرک بصورت وبینار برگزار شد.

شایان ذکر است حضور در برنامه های آتی این طرح، برای مدیران، نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام از طریق مراجعه به نشانی http://asiahitech.com/seminar/ امکان پذیر است.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به همکاری در این برنامه، می توانند ضمن مکاتبه با رایانامه IPS@nano.ir، و یا تماس با شماره های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود و آگاهی از فرصتهای تجاری و اقتصادی فناوری نانو در واحدهای صنعتی، کسب اطلاع و اقدام نمایند.