معرفی فرصتهای تجاری و صنعتی فناوری نانو در نمایشگاه ایران‌ کازمتیکا 1400

سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ کازمتیکا ۱۶ تا ۱۸ آذرماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

سومین همـــایش و نمایـــشگاه بین المللی فراورده های آرایشــی، بهــداشتی، شـــوینده، سلـــولزی و صنــــایع وابسته (ایران کازمتیکا-IRAN COSMETICA)، در روزهای 16 الی 18 آذرماه 1400، مصادف با 7-9 دسامبر 2021، در تهران، مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار شد.

معرفی توانمندی‌های صنعت کشور در تولید فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی، بررسی مشکلات محصولات قاچاق در این حوزه، دستیابی به بازارهای جدید منطقه‌ای و حل مشکلات صادرات و تشویق و ترغیب مصرف‌کنندگان به انتخاب محصولات سالم و با کیفیت برخی از اهداف و محورهای سومین همایش و نمایشگاه ایران‌کازمتیکا است.

گروه‌های کالایی نمایشگاه ایران کازمتیکا شامل محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده، مراقبت از پوست و مو، تجهیزات پزشکی و زیبایی، مواد اولیه آرایشی و بهداشتی، کلینیک‌ها و مراکز ارائه خدمات مشاوره‌ زیبایی، محصولات سلولزی و… است. برگزاری کارگاه‌‌‌های علمی و آموزشی با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی یکی دیگر از ویژگی‌های سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا (فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته) است.

اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از جمله حامیان این رویداد هستند.

تیم پایش نمایشگاهی بخش ترویج صنعتی نانو با حضور در این نمایشگاه و پایش غرفه های مستعد توسعه فناوری نانو، ضمن معرفی توانمندی های فناوری نانو در این حوزه، تقاضاهای فناوری، درخواست های نشست و جلسات تخصصی و همچنین تمایل شرکت ها جهت حضور در سمینارها و وبینارهای تخصصی ترویج صنعتی را دریافت کردند.

شرکت فرآوران طبیعت کیان، گلتاش، بهیار زیست آیریک، شرکت داروسازی ویتان فارمد، و انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران، بازرگانی شیمیایی تهران، از جمله مجموعه ها و شرکتهای حاضر در این نمایشگاه بودند.