برگزاری جلسات B۲B با هیات تجاری خارجی حاضر در نمایشگاه

از شرکت‌های دانش‌بنیان نانویی حاضر در نمایشگاه‌ ایران‌نانو ۱۴۰۱ که علاقه‌مند به برگزاری جلسات B۲B با هیات تجاری خارجی هستند، برای ثبت نام در سامانه غزال دعوت به عمل می‌آید. ۳۰ مهمان از بیش از ۱۰ کشور دنیا در نمایشگاه فناوری نانو حضور خواهد داشت که برای برگزاری جلسات با ایشن نیاز به ثبت درخواست در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی می باشد

یکی از برنامه‌های ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱، دعوت و پذیرش مهمانان خارجی از سراسر دنیا با همکاری وزارت امور خارجه می باشد. هدف از حضور این هیات در نمایشگاه  مذاکره و ملاقات تجاری با شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه ایران نانو می باشد.

میهمانان از کشورهای مختلف نظیر برونئی، مالزی، تایلند، چین، سوریه، هند، مکزیک، ترکیه و ارمنستان در حوزه های تخصصی مختلف در نمایشگاه ایران‌نانو۱۴۰۱ حضور خواهند داشت، تا علاوه بر بازدید از نمایشگاه، جلساتی با شرکت‌های نانویی ایرانی برای همکاری مشترک داشته باشند.

در این راستا، از شرکت‌های دانش‌بنیان نانویی که علاقه‌مند به برگزاری جلسه با این گروه‌ها هستند، دعوت می‌شود تا با مراجعه به سایت غزال صندوق نوآوری و شکوفایی برای این نشست‌ها ثبت نام کنند.

 

مسیر ثبت‌نام:

ورود به سامانه غزال صندوق > وارد کردن نام کاربری و رمز عبور > ثبت درخواست جدید > انتخاب گزینه خدمات توسعه بازار > انتخاب گزینه پذیرش هیات تجاری > انتخاب گزینه پذیرش هیات و نشست‌های تجاری (یکشنبه‌های صادراتی ۴۱ – پذیرش هیئت تجاری نمایشگاه ایران نانو) > تکمیل اطلاعات درخواستی > ارسال درخواست

 

پس از ثبت‌نام، کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد و ضمن بررسی حوزه تخصصی شرکت، هدف شما از حضور در جلسات B۲Bرا بررسی  می کند و از سوی دیگر با توجه به نیازهای طرف خارجی، جلسات B۲B را برنامه‌ریزی خواهند کرد.

نکته بسیار مهم این است که شرکت هایی که در سایت غزال جهت برگزاری جلسات B۲B با مهمانان خارجی ثبت درخواست  می‌کنند ، پس از تماس کارشناس مسئول با ایشان دقیقا هدف خود از حضور در جلسا ت را به روشنی مشخص نمایند. میهمانان مدعو خارجی از گروه‌های مختلف نظیر سرمایه‌گذار و تولیدکننده بوده و هر یک خواسته و نیاز خاص خود را دارند. بنابراین اگر هدف و برنامه شرکت دانش‌بنیان ایرانی مشخص باشد، جلسات هدفمندتری برنامه‌ریزی خواهد شد.

قبل از حضور در این جلسات به شرکت های ایرانی توصیه می کنیم کارت ویزیت ، بروشور و سایت خود را به زبان انگلیسی به روز رسانی نمایند.