«تهران پلیمر یارا» تولیدکننده انواع مخازن آنتی‌باکتریال آب در کشور

معراج نوری، کارشناس تبلیغات شرکت «تهران پلیمر یارا» با اشاره به فعالیت این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو بیان کرد: «در مجموعه تهران پلیمر یارا به‌عنوان تولیدکننده انواع مخازن پلی‌اتیلر با خاصیت آنتی‌باکتریال در کشور عمل می‌کنیم.».

وی افزود: «البته در این نمایشگاه نمونه‌های کوچکی از محصولاتی که در شرکت تولید کرده ایم را به نمایش عموم درآوردیم. ما در شرکت از فناوری نانو برای تولید مخازن آنتی باکتریال استفاده کردیم. این خاصیت آنتی باکتریالی موجب می شود که دوره ماندگاری آب درون مخازن طولانی تر شده و کیفیت آب درون مخازن به مراتب بالاتر برود.»

نوری همچنین اشاره کرد: «اصلی ترین مزیت این محصول نسبت به محصولات تولیدی مشابه این است که مخازن ما خاصیت آنتی باکتریال دارد و این خاصیت کمک می‌کند که آب ذخیره شده در مخازن با کیفیت‌تر بوده و برای بهره برداری بهتر در اختیار قرار بگیرد.»

کارشناس تبلیغات شرکت «تهران پلیمر یارا» ادامه داد: «آب ذخیره شده در مخازن معمولی پس از مدتی دچار مشکل می‌شود. به این شکل که رنگ، بو و مزه آب نگه‌داری شده برای مصرف دوباره تغییر می‌کند اما مخازن آنتی باکتریال به حفظ کیفیت و پایداری آب ذخیره شده در مخازن می‌کند.»

به گفته وی، مخازن آنتی‌باکتریال شرکت در ۱۱۰ تا ۱۲۰ نوع و شکل ظاهری متنوع و برای بخش‌های مختلف طراحی شده‌است. تنوع لیتراژی و شکلی مخازن به‌دلیل تنوع کاربری‌ها و نیازهای مختلفی است که می‌توانند پوشش بدهد.

نوری همچنین تاکید کرد: «همه مخازن به‌صورت تک لایی و چندلایی تولید می‌شود. مخازن تک لایی برای استفاده‌های صنعتی و مخازن چندلایی برای آب شرب و صنعت ساختمان استفاده می‌شود.»

کارشناس تبلیغات شرکت «تهران پلیمر یارا» همچنین عنوان کرد: «این شرکت ۲۱ سال است که درحال فعالیت بوده با صنایع مختلفی چون غذایی، دارویی، شیلات، کشاورزی و دامپروری درحال تعامل و همکاری است. شکل‌گیری این تعامل ها نیز توسط ۱۸۵ نماینده این شرکت در سراسر کشور صورت می‌گیرد و بخش صنعت نیز می‌تواند در این راستا تعامل و همکاری‌های مثبت و موثری داشته‌باشد.»

وی افزود: «در حوزه صادرات نیز توانستیم به‌خوبی ورود کرده و به کشورهای حوزه خلیج‌فارس و افغانستان، صادرات مخازن آنتی‌باکتریال آب را داشته‌باشیم.»

نوری در ادامه بیان کرد: «برگزاری نمایشگاه‌های حوزه فناوری به‌ویژه فناوری نانو کمک می‌کند که شرکت‌ها دستاوردهای خود را برای عرضه و نمایش عموم عرضه کنند تا ضمن معرفی این توانمندی‌ها، شرایطی برای ایجاد تعامل با صنعت فراهم شد.»

به گفته این کارشناس تبلیغات، برگزاری نمایشگاه فناوری نانو کمک کرد که شرکت تهران پلیمر یارا به عنوان یکی از تنها شرکت‌های تولیدکننده مخازن آب آنتی باکتریال که دارای تاییدیه نانو مقیاس و دیگر استانداردهای لازمه از سازمان‌های ذی‌ربط را دارد، میان بخش‌های مختلف صنعت شناخته شود.

وی همچنین ادامه داد: «به‌طور کلی بحث عدم اطلاع‌رسانی و تبلیغات یکی از اصلی ترین چالش‌ های برگزاری سیزدهمین دوره این نمایشگاه است که موجب شد تا بحث بازدید و حضور در نمایشگاه آن‌طور که باید و شاید نباشد؛ اما به‌طور کلی حضور در نمایشگاه به کسب و کارهای مختلف کمک بزرگی کرد.»

نوری همچنین اشاره کرد: «این نمایشگاه کمک شایانی درخصوص معرفی محصولات شرکت تهران یارا پلیمر به جامعه هدف کرد که تاثیرات آن در آینده نمایان خواهد شد.»

لازم به ذکر است که این محصول برای اخذ مجوزها به سازمان غذا و دارو فرستاده شده و نظر سازمان غذا و دارو برای استفاده و نتایج آن بزودی اعلام می شود.