لایو صنعتی نانو: تولید پودر و ملات ساختمانی عایق رطوبت و ضدباکتری بر پایه فناوری نانو – 20 بهمن ماه

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، چهارشنبه 20 بهمن ماه ۱۴۰۰، رأس ساعت ۹:0۰ شب، با موضوع «تولید صنعتی پودر و ملات ساختمانی عایق رطوبت و ضدباکتری بر پایه فناوری نانو»، میزبان رئیس هیئت مدیره «شرکت ژیکاوا»، خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با مهندس محمدعلی طاهباز، رئیس هیئت مدیره «شرکت ژیکاوا» (میهمان برنامه)، در صفحه رسمی اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که «شرکت ژیکاوا»، به عنوان تولید کننده انواع افزودني‌هاي بتن، چسب‌هاي ساختماني، انواع گروت، انواع ملات‌هاي تعميراتي، مواد آب‌بندي و حفاظت بتن، رنگ و پوشش، اپوكسي و پلي‌اورتان، در حوزه محصولات شیمیایی و نوین ساختمانی، فعالیت می کند.

این شرکت توانسته است با اولویت قرار دادن مواد اولیه بومی و شرایط جوی حاکم بر کشور، اقدام به راه اندازی و تولید محصولات نوین خود از جمله انواع چسب های کاشی، پودر بندکشی در رنگهای متنوع، افزودنی های بتن، مواد عایق پایه سیمانی، انواع گروتها با کاربردها و مقاومت های مختلف، روان کننده ها و فوق روان کننده های بتن و بالغ بر دهها محصول کاربردی و جدید، یکی از فعال ترین تولید کننده ها در زمینه خود باشد.

این شرکت در زمینه فناوری نانو نیز محصولات متعددی را تولید نموده که در پایگاه محصولات نانو به آنها اشاره شده است. از جمله محصولات دارای گواهی نانومقیاس این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پودر عایق رطوبت آنتی باکتریال (ژیکابام)
  • پودر بندکشی کاشی و سرامیک با خاصیت آنتی باکتریال (ژیکاپوند)
  • ملات رنگی نما با خاصیت آنتی باکتریال (ژیکاتکس سفید)
  • پوشرنگ ساختمانی آنتی باکتریال (ژیکافام)
  • ملات تعمیراتی آنتی باکتریال (سمنتکس خاکستری)

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و تخصصی و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از تولید صنعتی پودر و ملات ساختمانی عایق رطوبت و ضدباکتری بر پایه فناوری نانو، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

به عنوان مثال، عایق رطوبتی ژیکابام محصولی از تولیدات صنعتی شرکت ساختمانی ژیکاوا است که در صنعت مواد شیمیایی ساختمان جزو مواد آب بندی ساختمان محسوب می شود و کارایی زیادی درعایق بندی پروژه های ساختمانی دارد. ژیکابام، در اصل عایقی رطوبتی جایگزین قیرگونی و ایزوگام می باشد که کارکردن با آن بسیار ساده, راحت و بدون دردسر خطرات ناشی از آتش سوزی و سوختگی است. تنها کافی است که پودر عایق رطوبتی ژیکابام را با آب مخلوط کرده و با قلم مو ویا تی پلاستیکی و یا هر وسیله دیگری بر روی سطح زیر کار بکشید تا پس از چندساعت خشک شده و لایه ای نفوذناپذیر تشکیل دهد.این لایه بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار چسبیده و تنها با وسائل مکانیکی می توان آن را جدا نمود.

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی و تخصصی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی و توسعه برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقمندان عرصه فناوری و صنعت، به عنوان یکی از برنامه های صنعتی صفحه رسمی اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته میشود و علاقمندان می توانند ضمن حضور رایگان و آزاد در این برنامه ها، از طریق دایرکت صفحه، با مسئولین هر حوزه در ارتباط باشند و نقطه نظرات خود را در هر لحظه بصورت نظر (کامنت) یا پیام مستقیم (Direct)، مطرح نمایند.


لینک مستقیم ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)