نشست صنعتی کاربردهای نانو در صنایع فلزی در شهرک صنعتی اردستان برگزار شد

در هفته هجدهم از برگزاری سلسله نشست های صنعتی معرفی فرصت ها و کاربردهای فناوری نانو، در قالب طرح «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، نشست صنعتی کاربردهای نانو در صنایع فلزی در شهرک صنعتی اردستان برگزار شد. این نشست صنعتی با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان، در روز چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰، و با حضور و ارائه شرکت دانش بنیان مهندسی سطح سوین پلاسما و معرفی محصولات و توانمندیهای صنعتی نانو اجرا شد؛ در این رویداد، شرکت های مستقر در شهرک صنعتی اردستان استان اصفهان با کاربردها و فرصت های صنعتی فناوری نانو در صنایع فلزی آشنا شدند. این نشست با حضور ۱۳ تن از مدیران واحدهای صنعتی فعال مستقر در شهرک صنعتی اردستان، بصورت وبینار برگزار شد.
در این رویداد، به ارائه مطالب زیر پرداخته شد:
-آشنایی با فناوری نانو و مزایای کاربردی آن در صنایع فلزی
-معرفی پوشش های نانویی محافظ تجهیزات فلزی جهت حفظ زیبایی و دوام
-معرفی حمایت های مالی بلاعوض از شرکت های صنعتی استفاده کننده از فناوری های نوین
-نحوه دانش بنیان شدن شرکت های صنعتی از طریق دریافت فناوری
-مشاوره رفع چالش های فناوری موجود در صنایع فلزی

در بخش آخر این نشست، تقاضاهای صنعتی در حوزه پوشش های ضد سایش در صنایع فلزی از شرکت های حاضر در جلسه دریافت شد که اقدامات لازم جهت پیگیری این تقاضاها از سوی مجری این برنامه (شرکت فناوری های پیشرفته آسیا) در حال اجرا می باشد.
شایان ذکر است حضور در برنامه های آتی این طرح، برای مدیران، نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام از طریق مراجعه به نشانی http://nanoseminar.ir امکان پذیر است. مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به همکاری در این برنامه، می‌توانند ضمن مکاتبه با رایانامه IPS@nano.ir، و یا تماس با فن بازار استان اصفهان و شماره های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود کسب اطلاع و اقدام نمایند.