تورصنعتی مجازی: بازدید از شرکت نانــوفناوری ســــراج – 19 آبان

لایو تور صنعتی، روز چهارشنبه 19 آبان ماه، رأس ساعت 14، با موضوع بازدیدمجازی از شرکت نانوفناوری سراج (طراح، توسعه دهنده و سازنده انواع ژنراتورهای آزمایشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی نانوحباب ساز) و با راهبری دکتر فرهاد منصوری زاده، مدیر تحقیق و توسعه شرکت نانوفناوری سراج، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که شرکت نانوفناوری سراج به عنوان طراح، توسعه دهنده و سازنده انواع ژنراتورهای آزمایشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی نانوحباب ساز است که استفاده از آن در طیف وسیعی از فرآیندهای عاری از مواد شیمیایی کاربرد دارد. استفاده از محصولات شرکت نانوفناوری سراج در جهت بهبود راندمان کشت و تولید مواد غذایی، بهبود فرآیندهای آبزی‌پروری سازگار با محیط زیست، تصفیه انواع پساب‌های صنعتی بدون استفاده از مواد شیمیایی، بهبود کیفیت آب شرب و … مورد استفاده صنایع و سازمانها قرار می گیرد.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می شود تا در این تور صنعتی و بازدید مجازی، بصورت رایگان شرکت نمایند و ضمن آشنایی با پلتفرم ژنراتورهای نانوحباب ساز و فعالیتهای شرکت نانوفناوری سراج، به طرح پرسشها از راهبر تور در این مجموعه صنعتی و بیان نقطه نظرات خود در لایوتور حاضر بپردازند.

INDnano.ir@

بطور کلی نانوحباب‌ها به حباب هایی با اندازه کوچکتر از ۲۰۰ نانومتر (یک هزارم قطر موی انسان) گفته می‌شود. نانوحباب را می‌توان از هر گازی و درون هر سیالی ایجاد کرد. با توجه به اندازه بسیار ریز این نانوحباب‌ها ویژگی ها و خواص منحصر بفرد فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی از خود نشان می‌‌دهند. راندمان استثنایی در انتقال گاز به مایع، اکسیداسیون با نانوحباب، جداسازی فیزیکی از دیگر قابلیت های فناوری نانوحباب (نانوکویتاسیون) است.

شایان ذکر است که سلسله برنامه های تورصنعتی مجازی در بستر اینستاگرام و بصورت زنده و رایگان (لایوتور صنعتی)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، و با هدف معرفی توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در این حوزه، و ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ با مدیران صنعتی و نانوفناوران، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت به نشانی (INDnano.ir@)به اجرا گذاشته می شود.


کلیک کنید»» لینک ورود به لایوتور صنعتی بازدید از شرکت نانوفناوری سراج