حضور مرکز توسعه نانوکامپوزیت، رنگ و رزین در هفدهمین نمایشگاه بین ‎المللی رنگ و رزین

مرکز توسعه نانوکامپوزیت، رنگ و رزین به همراه 6 شرکت فناور نانویی در حوزه صنعت پوشش، در هفدهمین نمایشگاه بین‎ المللی رنگ و رزین، حضور خواهد یافت.

همزمان با برگزاری “هفدهمین نمایشگاه بین‎ المللی رنگ، رزین، پوشش‎های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری” در محل دائمی نمایشگاه‎های بین ‎المللی تهران از تاریخ 17-14 مهرماه سال 1396، “مرکز توسعه نانوکامپوزیت، رنگ و رزین” نیز در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.
“مرکز توسعه نانوکامپوزیت، رنگ و رزین” بر آن است که با هدف توسعه بازار برای محصولات نانویی جدید و رفع معضلات صنعتی به همراه 6 شرکت فناور نانویی در نمایشگاه بین ‎المللی رنگ و رزین حضور یابد.
نمایشگاه بین‎المللی رنگ و رزین یکی از بزرگترین رویدادهای ارایه نوآوری‎های صنعت پوشش در منطقه است که تاکنون موفق به جذب شرکت‎های مختلف فناور، صنعتی و سرمایه ‎گزاران بزرگی در صنعت پوشش شده است.
کارگروه صنعت و بازار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در صدد آن است که با حضور “مرکز توسعه نانوکامپوزیت، رنگ و رزین” در نمایشگاه بین‎المللی رنگ و رزین، تقاضاها و معضلات صنعتی در حوزه صنعت پوشش را شناسایی کند و به دنبال ارائه راه حل به صنعت با استفاده از فناوری نانو باشد.
filereader.php?p1=main_70f250e2d762fbde8
مشخصات شرکت‎هایی که در این رویداد علمی از طریق مرکز توسعه نانوکامپوزیت حضور می‎یابند، عبارتند از:
• شرکت نوآوران نانو صنعت معین با محصولات نانوافزودنی ضدخوردگی برای رنگ و رزین
• شرکت نانو فناوران خاور با محصول فیلترهای نانویی تصفیه هوا
• شرکت بسپار سازان ایرانیان با محصول کفپوش نانویی ضدخش
• شرکت شیلر فرایند پارس با محصولات نانوپوشش
• شرکت کیا نانو پوشش با محصولات نانوپوشش
• و کارگزار حوزه تصفیه آب و پساب
غرفه “مرکز نانوکامپوزیت، رنگ و رزین” ستاد نانو، در محل دائمی نمایشگاه‎های بین ‎المللی تهران (بزرگراه چمران)، سالن 10و 11 واقع شده است. از تمامی علاقه ‎مندان دعوت می‎شود که از این غرفه، بازدید نمایند.
filereader.php?p1=main_5516adb142fcb18a0