فروش دانش فنی نانورنگ پودری ایرانی به چین

شرکت رنگین نانوساختار با انعقاد قراردادی با یک شرکت چینی، دانش فنی تولید رنگ پودری آنتی‌باکتریال و ضدخوردگی خود را به این شرکت چینی انتقال داده‌است.

شرکت رنگین نانوساختار موفق به انتقال دانش فنی خود به کشور چین شده‌است. این شرکت امتیاز استفاده از دو پتنت خود را به یک شرکت چینی واگذارکرده تا با کمک این شرکت سالانه 1200 تن رنگ پودری آنتی‌باکتریال و ضدخوردگی تولید شود. هر دو محصول رنگ پودری آنتی‌باکتریال و ضد خوردگی موفق به دریافت گواهینامه‌ی نانومقیاس شده‌اند.

قرارداد منعقد شده میان شرکت رنگین نانوساختار و طرف چینی، سی ساله است و براساس آن 23درصد از سهام شرکت چینی به شرکت رنگین نانوساختار تعلق می‌گیرد. دکتر رحمانی، مدیرعامل شرکت رنگین نانوساختار، درباره‌ی این قرارداد فروش دانش فنی می‌گوید: «مسئولیت تولید و تحقیق و توسعه در این پروژه به عهده‌ی شرکت رنگین نانوساختار است.»

شرکت نانو فناوری رنگین نانو ساختار ضمن ثبت ده اختراع در حوزه‌ی پوشش‌های نانوفناوری طی ماه‌های اخیر، موفق به صادرات دانش فنی و محصول به کشورهای چین و آذربایجان شده و ازجمله شرکتهای مستقر در نمایشگاه دائمی ایران در بیشکک قرقیزستان زیر نظر معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری نیز است. همچنین این شرکت جهت توسعه‌ی بازارهای داخلی و خارجی درحال رایزنی با گروه‌های فنی بازرگانی مختلف است.

این شرکت اخیراً اقدام به فروش رنگ پودری الکترواستاتیک نانوفناوری آنتی باکتریال به شرکت تجهیزات اپتیک صاایران اصفهان کرده‌است. شرکت تجهیزات اپتیک صاایران اصفهان که در تجهیز اتاق عمل و اتاق‌های تمیز بیمارستانی نیز فعالیت دارد، در ماه جاری طی سفارشی از شرکت رنگین نانوساختار، پوشش آنتی باکتریال سبز و آبی جهت پوشش‌دهی یکصد و بیست مترمربع از فضای اتاق تمیز بیمارستانی را خریداری کرده‌است.

شرکت نانوفناوری رنگین نانو ساختار تولیدکننده‌ی رنگ پودری الکترواستاتیک نانوفناوری آنتی باکتریال است. این نوع پوشش‌ها از خانواده رنگ‌های پودری الکترواستاتیک بوده و با کمک فناوری نانو خواص آنتی باکتریالی در آن ایجاد شده‌است؛ بدین معنا که باکتری‌های خانواده E.Coli  و استافیلوکوکوس، در مواجهه با این رنگ‌ها تا٩٩/٩٩درصد نابود می‌شوند.

این پوشش‌ها برای رنگ کردن کلیه‌ی تجهیزات بیمارستانی، آزمایشگاهی، آموزشی، لوازم خانگی، تجهیزات ورزشی و دیگر اماکن توصیه می‌شود که با نابود کردن باکتری‌های بیماری زا به حفظ سلامت عمومی کمک می‌کند.