عرضه نانوکرم های ایرانی ضد چین و چروک دور چشم

شرکت پارس حیان توانسته برای محافظت از پوست در برابر اثرهای زیانبار نور خورشید، با استفاده از فناوری‌نانو کرم ضد چین و چروک دور چشم و ضد آفتاب SPF 30 حاوی نانوذرات اکسید تیتانیوم را تولید و به بازار عرضه کند.

پوست بدن انسان به طور طبیعی فاقد توانایی لازم جهت مقابله با اثرات سوء ناشی از پرتوهای نور آفتاب است. شناخته‌شده‌ترین انواع پرتوهای ماورای بنفش به سه محدوده طول موج (320-400nm)UVA، (280-320nm) UVB و (100-280nm) UVC تقسیم می‌گردند.  با عبور نور خورشید در اتمسفر تمام UVC و ۹۰ درصد UVB  توسط ازن، بخار آب، اکسیژن و دی اکسید کربن جذب می‌گردد. UVA کمتر توسط جو جذب می‌گردد. بنابراین اشعه ماورای بنفشی که به زمین می‌رسد شامل کل UVA و بخش باقی‌مانده UVB است.

UVA از طریق تشکیل رادیکال‌های آزاد با اختلال در روند طبیعی تجدید ساختار پوست، سبب ایجاد علائمی نظیر پیری زودرس پوست و بروز لک و تیرگی آن می‌شود. UVB نفوذ پذیری کمتری در لایه‌های پوستی داشته و عوارض مستقیم نظیر قرمزی، التهاب و آفتاب سوختگی ایجاد نموده و در موارد برخورد طولانی مدت آن احتمال بروز انواع سرطان‌های پوست افزایش می‌یابد.

بعضی از افراد به طور طبیعی یا در اثر عوامل متعدد در مقایسه با افراد دیگر از پوستی بسیار حساس‌تر برخوردار هستند. تحریک‌پذیری پوست در این افراد سریع‌تر بوده و علائم نظیر قرمزی التهاب و آفتاب سوختگی با سرعت و شدت بیشتری ظاهر می‌شود. پوست ناحیه دور چشم بدلیل آنکه از غده چربی کمتر برخوردار است شکننده‌تر و ظریف‌تر و حساس‌تر از پوست سایر نقاط بدن است و عوامل نامطلوب باعث ایجاد چین و چروک اطراف چشم، کبودی زیر چشم و پف کردن می‌شود. پرتو نور آفتاب باعث اثرات سوء و پیری زودرس پوست دور چشم می‌شود.

شرکت پارس حیان با بهره‌گیری از نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم کرم ضد چین و چروک دور چشم و ضد آفتاب SPF 30 با نام تجاری سان سیف تولید کرده است. این فرآورده علاوه بر دارا بودن ذرات معدنی محافظ در برابر نور آفتاب، با دارا بودن ترکیبات قوی و مؤثر، به کاهش چین و چروک پوست اطراف چشم و جلوگیری از بروز آن، پیشگیری از افتادگی پلک‌ها و رفع تیرگی و پف زیر چشم کمک شایانی می‌نماید. رنگ بژ طبیعی این فرآورده به سبب ترکیبات خاص رنگدانه‌های موجود در آن، با رنگ پوست هماهنگی بیشتری دارد و با ایجاد لایه‌ای محافظ سطح پوست اطراف چشم و همچنین تیرگی‌های اطراف آن را می‌پوشاند.

 

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • فاقد جاذب‌های شیمیایی
  • هماهنگ با رنگ طبیعی پوست
  • ضد چروک، پف و تیرگی اطراف چشم
  • مقاوم در برابر تعرق و شستشو
  • فاقد اسانس
  • حاوی عصاره چای سبز
  • حاوی ویتامین E و C

درباره شرکت پارس حیان

شرکت پارس حیان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی در سطح خاورمیانه نقش بسزایی را در ارتباط با افزایش سطح دسترسی مردم به این گروه از محصولات ایفا می‌نماید. این لابراتوار بیش از 150 نوع از فرآورده‌های تخصصی مرتبط با بهداشت و مراقبت از پوست و مو، دهان و دندان را تولید می‌کند که از نظر کیفیت با نمونه‌های خارجی قابل رقابت است.