ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس

ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس در تاریخ ۲ الی ۵ خرداد سال ۹۶ در تهران برگزار می‌شود که بیش از ۱۲۰ شرکت توانمند فناور از ۲۰ کشور دنیا و ۱۰۰ شرکت از ایران در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها و نوآوری‌های فناورانه خود را در حوزه‌های مختلف، به نمایش خواهند گذاشت.

ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس با هدف ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌های فناورانه شرکت‌های فناور در حوزه‌های فناوری رسانه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، نفت، گاز و پتروشیمی، اتوماسیون صنعتی و سیستم‌های هوشمند، بیوتکنولوژی و تجهیزات پزشکی، فناوری نانو، انرژی‌های نو و تجدید پذیر و هوافضا، در تاریخ 2 الی 5 خردادماه سال 1396 برگزار خواهد شد.

بیش از 120 شرکت توانمند فناور از 20 کشور دنیا و 100 شرکت فناور از داخل کشور، در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. این شرکت‌ها از کشورهای مختلفی ازجمله روسیه، هند، کره جنوبی، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس، اتریش، یونان و بلاروس هستند. برآورد صورت گرفته از تعداد بازدیدکنندگان در این دوره از نمایشگاه، بیش از 10000 نفر است.

این نمایشگاه در راستای ایجاد پل ارتباطى بین بازرگانان، فناوران، صنعت‌گران و محققین کشورهاى گوناگون است. این نمایشگاه تنها براى نمایش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آن‌ها برگزار نمى‌گردد، بلکه اطلاعات گوناگون درزمینه قیمت‌هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى – فنّاورانه نیز در خلال برگزارى نمایشگاه‌ها مورد تبادل قرار مى‌گیرند.

اولین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های پیشرفته با حضور بیش از ۸۰ نفر از متخصصین روسی در قالب ۵۲ شرکت فناور به مدت سه روز، در اسفندماه سال ۱۳۹۰ در تهران برگزار شد. در حال حاضر ششمین نمایشگاه اینوتکس با بهره‌گیری از تجربه موفق سالیان گذشته و هدف‌گذاری جهت دعوت از شرکت‌های معتبر فناور از دیگر کشورهای جهان، برگزار خواهد شد.

منبع : http://fa.inotex.com/