کارگزار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در میان برترین های صنایع کوچک

در همایش گرامیداشت روز صنایع کوچک، محسن نهاوندی، مشاور مرکز خدمات کسب‌وکار و فناوری شیراز نیز به‌عنوان واحد برتر خدمات کسب‌وکار موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس همایش شد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران  و رئیس ستاد بزرگداشت هفته صنایع کوچک با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در اقتصاد ملی، توسعه صنعتی و اشتغال از سهم 92 درصدی صنایع کوچک از صنایع کشور خبر داد و گفت :این صنایع 52 درصد از اشتغال صنعتی کشور را تشکیل می دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان کوچک و شهرک های صنعتی ایران غلامرضا سلیمانی در آئین افتتاحیه همایش روز بزرگداشت صنایع کوچک با اشاره به تصویب روز صنایع کوچک در تقویم ملی کشور گفت: این نامگذاری در دولت تدبیر و امید با هدف تبین نقش مهم صنایع کوچک در اقتصاد کشور انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ملی روز حمایت از صنایع کشور گفت در این مراسم از 50 برگزیده صنایع کوچک از حوزه های واحدهای برتر، خوشه ‎های صنعتی،کارآفرینان، کل تلاشگران و واحدهای برتر فناوری تحلیل می شود. سلیمانی با اشاره به فعال شدن ستادهای گرامیداشت صنایع کوچک در سطح سازمان و استان های کشور گفت :برگزیدگان این مراسم بر اساس دستورالعمل و شاخص های تدوین شده  و پس از انجام کار کارشناسی دقیق انتخاب شده اند.

در این همایش محسن نهاوندی، مشاور مرکز خدمات کسب‌وکار و فناوری شیراز نیز به‌عنوان واحد برتر خدمات کسب‌وکار موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس همایش شد. نهاوندی به‌عنوان یکی از کارگزاران ستاد حمایت از فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در زمینه‌ی توسعه و ترویج فناوری نانو در واحدهای صنعتی و کارگزار فن بازار منطقه‌ای فارس فعالیت می‌کند.

filereader.php?p1=main_10a7cdd970fe135cf

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در حاشیه برگزاری این مراسم، با اشاره به نقش مهم صنایع کوچک در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار گفت: در استان فارس حدود 4 هزار واحد صنایع کوچک به فعالیت می‌پردازند که این واحدها افزون بر 48 هزار فرصت شغلی در بخش صنعت ایجاد کرده‌اند. وی افزود، تقویت اقتصاد دانش‌بنیان در واحدهای صنایع کوچک را از محورهای اصلی برنامه‌های حمایتی از این صنایع در استان فارس اعلام کرد.