اولین نشست تخصصی نانوفناوری در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری

شبکه تبادل فناوری نانو در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو، اولین نشست تخصصی- مدیریتی با موضوع «ارائه ظرفیت‌ها و فرصت‌های استفاده از فناوری نانو در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری» را در روز شنبه ۲۰ مهر ماه ۹۸ برگزار می‎نماید.

شبکه تبادل فناوری نانو با حضور مدیران و صاحب‎نظران ۹ تشکل فعال در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری قصد دارد اولین نشست تخصصی با موضوع «ارائه ظرفیت‌ها و فرصت‌های استفاده از فناوری نانو در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری» را برگزار نماید. تاکنون چنین نشستی در حوزه به کارگیری فناوری ‌نانو در صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروی برگزار نشده است.

معرفی ظرفیت‌های فناوری نانو و ایجاد تعامل بیشتر و بهتر با تشکل های فعال در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری از اهداف این نشست به شمار می‎رود. این نشست کاملا تخصصی و در در سطح مدیریتی خواهد بود لذا ورود برای عموم ازاد نیست.

در این نشست فعالیت‎ها و دستاوردهای فناوری نانو در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری ارائه خواهد شد و مدیران و صاحب‎نظران این حوزه به بحث و هم اندیشی می‎پردازند.

این نشست با حضور دکتر سرکار، دکتر نجیمی و دکتر اشراقی از گروه صنایع غذایی و کشاورزی، روز شنبه ۲۰ مهر ماه ۹۸ در سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد