دعوت از فناوران و شرکتهای نوپا به ارسال طرح‌ها برای هدایت به سمت تجاری‌سازی

نانومچ، آماده پذیرش طرح‌های نوآورانه فناوران و شرکتهای نوپا در حیطه فناوری نانو برای هدایت به سمت تجاری‌سازی است.

فناورانی که به یک نمونه اولیه نانویی دست یافته و بر این باورند که محصول آن‌ها دارای پتانسیل تجاری‌ است، از یازدهم لغایت سی‌ام اردیبهشت‌ماه، می‌توانند برای ثبت طرح خود در برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو اقدام نموده و از حمایت‌های نانومچ‌ در راستای تجاری‌سازی فناوری بهره‌مند شوند.

برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (نانومچ)، برنامه‌ای دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که تسهیل فرایند تجاری‌سازی و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه نانوفناوری را دنبال می‌کند. در این برنامه، تیم‌های مستعدی که انگیزه لازم برای تجاری‌سازی فناوری خود داشته باشند، می‌توانند از مجموعه‌ای از خدمات و تسهیلات استفاده نموده و همچنین از آموزش‌های کسب‌وکاری و مشاوره‌های مورد نیاز در حوزه‌های مختلف، بهره‌مند شوند. شتابدهنده نانویی نانومچ، در مسیر توسعه ایده تا تجاری‌سازی، ثبت اختراع، رصد فناوری، رصد بازار، جذب سرمایه و …، همراه فناوران بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با توسعه نمونه خود، آماده ورود به صنعت و بازار شوند.

نانومچ سالانه طی فراخوان‌هایی، اقدام به دریافت طرح نموده که مرحله دوم فراخوان دوره نهم آن، از یازدهم اردیبهشتماه آغاز شده و تا سی‌ام این ماه نیز ادامه خواهد داشت. در این راستا، از تمامی تیم‌هایی که به جنبه‌های «فنی»، «نو بودن»، «نانویی بودن» و «قابلیت تجاری» طرح خود باور دارند، دعوت می‌گردد که برای ثبت طرح‌های خود در این فراخوان اقدام نموده، تا از منظر فنی و تجاری مورد ارزیابی قرار گیرند.

گفتنی است که تیم‌ها در صورت ورود به مرحله مصاحبه، از منظر معیار «تعامل و انگیزه» نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند. مخاطبان گرامی، جهت اطلاع از معیارهای داوری طرح‌ها، می‌توانند به صفحه معیارهای ارزیابی مراجعه کنند.

شروع ثبت طرح

راه‌های ارتباطی با دبیرخانه برنامه:

وب‌سایت: nanomatch.ir

ایمیل: info@nanomatch.ir

پیام‌رسان‌ها: nanomatch