فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1400 برای رسانه های صنعتی و تخصصی

در جشنواره نانو و رسانه سال 1400، علاوه بر تقدیر از آثار برتر در هر گروه از رسانه‌ها از جمله رسانه های صنعتی، آثار برتر در «سه محور ویژه» نیز مستقل از قالب اثر، مورد تقدیر قرار می‌گیرند. محورهای ویژه جشنواره امسال عبارتند از:

  • – فناوری نانو در زندگی مردم
  • – صادرات محصولات نانو
  • – نانو و کرونا

شرایط حضور رسانه های صنعتی در جشنواره:

– آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویدادهای مرتبط با فناوری نانو باشد.

– آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که در فاصله زمانی اول تیر‌ماه سال 1399 تا پانزده خرداد‌ماه سال 1400 از طریق رسانه‌های رسمی کشور یا شبکه‌های اجتماعی منتشرشده باشند.

– هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

– محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب‌های آثار) وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

نحوۀ ارسال آثار:

علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره نانو و رسانه، می‌توانند با مراجعه به سایت nanomedia.ir آثار خود را طبق قالب‌های ذیل ارسال کنند.

*.  در این بخش فقط آثار منتشر شده در روزنامه‌ها و مجلات کثیرالانتشار (بخش رسانه‌های عمومی) و نشریات تخصصی (بخش رسانه‌های تخصصی صنعت) پذیرفته می‌شوند.

**. از نظر ستاد جشنواره، ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه مغایرت و پیامدهای ناشی از آن بر عهده وی خواهد بود.

***.  کلیه آثار تولید شده توسط فرد و رسانه‌های مرتبط با فناوری نانو در همه شبکه‌های اجتماعی (توئیتر، اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی ایرانی و…) قابلیت شرکت در جشنواره را دارند.

در جشنواره نانو و رسانه،  همچنین رسانه های برتر از جمله رسانه های صنعتی و تخصصی و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال 1399 معرفی و تقدیر می‌شوند. برای این منظور، محتواهای منتشر شده در رسانه‌های رسمی کشور به صورت روزانه رصد شده و براساس معیارهای کمی و کیفی امتیازدهی می‌شوند.

دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۵۱۱۵۹۶ و ۰۹۲۰۶۳۱۰۰۶۳ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات است.