لایو صنعتی: نانوالیاف صنعتی و ارتقای صنعت فیلتراسیون کارخانجات– 21 اسفند

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، پنجشنبه 21 اسفندماه، رأس ساعت ۹:۳۰ شب، با موضوع «نانوالیاف صنعتی و ارتقای صنعت فیلتراسیون کارخانجات»، میزبان مدیر عامل و مؤسس شرکت نانوفناوران خاور، خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با سید امیر حسین تقوی، مدیر عامل و مؤسس شرکت نانوفناوران خاور-NFK، (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است شرکت نانوفناوران خاور-NFK، در حوزه تولید نانوفیلترهای صنعتی هوا به فعالیت می پردازد. از جمله کاربردهای این نانوفیلترهای صنعتی می توان به صنایع ساختمانی (کارخانجات سیمان – گچ – کاشی و سرامیک و …)، صنایع فلزات (کارخانجات فولاد، ذوب فلزات و …)، صنایع غذایی (کارخانجات آرد، ماکارونی، روغن نباتی و …)، صنایع پتروشیمی و … اشاره کرد. این فیلترها باعث افزایش راندمان فیلتر، جذب ذرات بیشتر و طول عمر آن می گردد.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از تولید نانوالیاف صنعتی و ارتقای صنعت فیلتراسیون کارخانجات صنعتی، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

شرکت دانش بنیان نانو فناوران خاور، تولید کننده فیلترهای صنعتی با فناوری نانو در ایران با قابلیت جذب ذرات و طول عمر بیشتر و واحد برتر فناور دانشگاه امیر کبیر در هفته پژوهش، دارای گواهی تاییدیه نانو مقیاس از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ، و گواهی نامه های استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008) و سیستم رضایت مندی مشتریان ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲) ISO) می باشد. بنیان گذاران این شرکت با بهره گیری از مهندسان و فارغ التحصیلان رشته نانو تکنولوژی مهندسی پلیمر،مهندسی شیمی و نساجی توانسته اند با بکارگیری فناوری نانو راندمان فیلتر های مورد استفاده در صنعت کشور را به میزان قابل توجهی ارتقا بخشند . شرکت نانو فناوران خاور با بیش از دو دهه سابقه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در خصوص فیلتر های نانو توسعه داده و هم اکنون مفتخر است که تولید انبوه فیلترهای نانو و غیر نانوی خود را در شهرک صنعتی ایوانکی با اخذ پروانه بهره برداری در تولید بیش از ۱ میلیون عدد ماسک سوپاپ دار نانو و ۶۰۰ هزار عدد فیلتر هوای غیر خودرویی نانو و معمولی از وزارت صنعت و تولید انبوه فیلترهای صنعتی و خدمات پوشش نانو الیاف به بیش از ۴۰۰ کارخانه بزرگ صنعتی در کشور عرضه نماید .

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقمندان، به عنوان یکی از برنامه های صنعتی صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته می شود و علاقمندان می توانند ضمن حضور در برنامه ها، از طریق دایرکت صفحه، با مسئولین هر حوزه در ارتباط باشند و نقطه نظرات خود را در هر لحظه بصورت کامنت یا پیام مستقیم (Direct)، مطرح نمایند.

 


لینک ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)