لایو صنعتی: سرمایه گذاری خطرپذیر در نانو برای صنایع-16 بهمن

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، پنجشنبه 16بهمن ماه، رأس ساعت ۹:۳۰ شب، با موضوع «سرمایه گذاری خطرپذیر در فناوری نانو»، میزبان مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری خطرپذیر برسام تک (صندوق نانو)، خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با دکتر حامد افشاری، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری خطرپذیر برسام تک (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است هلدینگ سرمایه گذاری برسام تِک، یک سرمایه گذار خطر پذیر در حوزه فناوری های نوین است. این هلدینگ، در سال 1399 با هدف سرمایه گذاری در طرح های فناورانه و شرکت های خلاق که در زمینه فناوری های همگرا/NBIC فعالیت می کنند و در این مسیر نیازمند تامین سرمایه و مدیرت کسب و کار هستند، تاسیس شد. برسام اعتقاد دارد در آینده ای نه چندان دور، مجموعه های موفقی از بطن همکاری‎های مشترک با فناوران و شرکت‌های دانش بنیان متولد خواهد شد که در عرصه داخلی و بین المللی می‌توانند سهم بسزایی در گسترش اقتصاد دانش بنیان داشته باشند.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندانی که صاحب ایده و طرحی فناورانه در حوزه های فناوری نانو و همگرا هستند، دعوت می شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از مدل های نوین سرمایه گذاری و نحوه شروع سرمایه گذاری برای توسعه صنعتی فناوری نانو، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

 گفتگوهای زنده صنعتی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی سیاستها و برنامه های مؤثر در توسعه صنعتی نانو، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای علاقمندان، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته می شود.

لینک ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)