فراخوان طرح‌های نوآورانه فناوری نانو برای ورود به صنعت و بازار

فراخوان نهمین دوره برنامه نانومچ، از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و فناورانی که به محصول اولیه دست یافته و در صدد تجاری‌سازی آن می‌باشند، می‌توانند تا پایان بهمن ماه برای ثبت طرح خود در برنامه اقدام نمایند.

برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (NanoMatch)، به عنوان یک برنامه دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با هدف تسریع و تسهیل در تجاری‌سازی محصولات نانو و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپا ایجاد شده است. نانومچ، به تیم‌های مستعدی که نمونه اولیه‌ای از محصول با پتانسیل تجاری‌سازی را تولید نموده‌اند، کمک می‌کند تا با استفاده از زیرساخت‌های حمایتی این برنامه، از جمله خدمات، تسهیلات، آموزش و مشاوره‌های مورد نیاز، بتوانند نمونه اولیه را توسعه داده و آماده ورود به صنعت و بازار شوند.

نانومچ در هر سال، طی فراخوان‌هایی اقدام به دریافت طرح نموده که اولین فراخوان دوره نهم آن، از یکم بهمن ماه آغاز شده و تا سی‌ام بهمن نیز ادامه خواهد داشت. در این راستا، از تمامی تیم‌هایی که به نمونه‌ اولیه دست یافته‌اند و با انگیزه و تمرکز در راستای توسعه طرح نوآورانه‌ خود در حال فعالیت می‌باشند، دعوت می‌گردد که طرح‌های خود را در این فراخوان ثبت نموده، تا مورد ارزیابی فنی و تجاری قرار گیرد.

گفتنی است که طرح‌های دریافتی، از جنبه‌های «فنی»، «نو بودن»، «نانویی بودن» و «قابلیت تجاری» مورد ارزیابی اولیه قرار می‌گیرند. همچنین، تیم‌ها در صورت ورود به مصاحبه، از منظر معیار «تعامل و انگیزه» نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند. مخاطبان گرامی، جهت اطلاع از معیارهای داوری طرح‌ها در برنامه، می‌توانند به صفحه معیارهای ارزیابی مراجعه نمایند.

شروع ثبت طرح

راه‌های ارتباطی با دبیرخانه برنامه:

وب‌سایت: nanomatch.ir

ایمیل: info@nanomatch.ir

پیام‌رسان‌ها: nanomatch