نانو و شهرکهای صنعتی: نشست کاربردهای صنعتی نانو در شهرک صنعتی جی، برگزار شد

در ادامه برگزاری سلسله نشست های صنعتی معرفی فرصت ها و کاربردهای تجاری و صنعتی فناوری نانو در قالب طرح «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، که با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان در حال اجرا است، در هفته ششم از اجرای این برنامه، در روز چهارشنبه 17 دی ماه 1399، شرکت های مستقر در شهرک صنعتی جی با کاربردها و فرصت های صنعتی فناوری نانو آشنا شدند.
این نشست با حضور مدیران واحدهای صنعتی فعال در حوزه ساخت تجهیزات، صنایع فلزی، معدنی، لاستیک، نساجی و پلیمر مستقر در شهرک صنعتی جی اصفهان بصورت وبینار و در بستر اسکای روم برگزار شد.
در بخش آخر این نشست، تقاضاهای صنعتی در حوزه نانو پوشش های سخت و مقاوم جهت افزایش طول عمر و سختی ابزار و قطعات فلزی و صنعتی، افزایش استحکام در محصولات پلیمری و ایجاد خواص جدید در باند و گاز طبی از شرکت های حاضر در جلسه دریافت شد که اقدامات لازم جهت پیگیری این تقاضاها از سوی مجری این برنامه (شرکت فناوری های پیشرفته آسیا) در حال انجام می باشد.

شایان ذکر است حضور در این برنامه برای مدیران، نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام از طریق مراجعه به نشانی nanoseminar.ir امکان پذیر است.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به همکاری در این برنامه، می‌توانند ضمن مکاتبه با رایانامه IPS@nano.ir، و یا تماس با فن بازار استان اصفهان و شماره های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود کسب اطلاع و اقدام نمایند.


نانو و شهرکهای صنعتی