رفع مشکلات و نیازهای شرکت‌های بزرگ نفتی در رویداد «نفت تک»

رویداد «نفت تک» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای توسعه بازار فناوری‌های حوزه انرژی برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت حوزه انرژی، به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری بخش عمده‌ای از توان خود را صرف حمایت از شرکت‌ها و استارتاپ‌های این حوزه کرده است.

در همین راستا ستادی تحت عنوان «ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری» در این معاونت تشکیل شده است. این ستاد تلاش دارد تا ارتباط قوی‌تری میان دو سوی عرضه فناوری و تقاضا برای فناوری ایجاد شود.

سالانه ده‌ها رویداد فناوری محور در این حوزه با حمایت معاونت برگزار می‌شود. رویداد تقاضا محور مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران «نفت تک» از جمله این رویدادها است.

در این رخداد شرکت‌های بزرگ حوزه نفت، نیازهای فناورانه خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عرضه می‌کنند. شرکت‌های دانش‌بنیان نیز با شرکت در رویداد نفت تک برای این نیازهای فناورانه، پاسخ‌های فناورانه عرضه می‌کنند.

این رویداد که توسط پترو شریف از جمله کارگزاری‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، برگزار می‌شود با حمایت شرکت ملی نفت، پارک پردیس فناوری معاونت علمی و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این رویداد تا 25 آذر ماه فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه صنعت نفت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این رویداد در اینجا مراجعه کنند.

نفت تک: رویداد فنانورانه تقاضا محور