برگزاری فروم تجاری و نمایشگاه مجازی ایران و اندونزی در صنعت پزشکی و حوزه سلامت

با حضور معاون وزیر بهداشت اندونزی، سفیر ایران در جاکارتا، سفیر اندونزی در تهران و همچنین با حضور دکتر سعید سرکار، پنجمین رویداد تجاری مشترک ایران و اندونزی در حوزه سلامت از صبح روز دوشنبه ۲۴ آذر ماه آغاز خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این رویداد، که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، ثبت‌نام‌ کنند.

با حمایت مرکز تعاملات بین‌الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت جمهوری اندونزی، پنجمین رویداد تجاری مشترک ایران و اندونزی در حوزه سلامت ۲۴ تا ۲۷ آذرماه (۱۴ تا ۱۷ دسامبر) برگزار می‌شود. این رویداد در فضای مجازی و با استفاده از پلتفرم‌های رایج برگزار می‌شود.

این رویداد شامل سه برنامه اصلی نمایشگاه مجازی، نشست‌های تجاری (B۲B) و سمینارهای تخصصی در سه محور دارو، تجهیزات پزشکی و خدمات حوزه سلامت است.

محتوای این برنامه که با هدف ایجاد تعاملات فنی و تجاری (صادرات) بین دو کشور تدوین شده است، شامل معرفی و ارائه فناوری‌های پیشرفته دو کشور در زمینه دارو و مواد مؤثره دارویی، پزشکی از راه دور، جراحی رباتیک، کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص کرونا و شتابدهنده‌‌های دارویی در حوزه زیست‌فناوری است.

لازم به‌ذکر است که همزمان با برگزاری فروم تجاری ایران و اندونزی در حوزه سلامت و در افتتاحیه این مراسم، نشستی با موضوع بررسی قوانین و مقررات ثبت دارو و تجهیزات پزشکی در کشور اندونزی و با حضور مقامات وزارت بهداشت کشورهای ایران و اندونزی برگزار خواهد شد.

شرکت‌های صادراتی و توانمند در این حوزه‌ها و همچنین سایر علاقمندان به بازدید و شرکت در این برنامه می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی http://iivhbf.com مراجعه و یا با شماره تماس ۶۳۱۰۳۲۱۷ و تماس حاصل نمایند و یا از طریق شماره ۸۸۳۷-۵۸۹۹-۸۲۲-۶۲+ ( با پیام‌رسان واتس‌آپ) تماس بگیرند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره این رویدادها اینجا را کلیک کنید.