پویش معرفی محصولات و دستاوردهای فناوری نانو ایرانی

پویش معرفی محصولات و دستاوردهای فناوری نانو ایرانی، از ۲۰ تا ۲۴ مهرماه ۱۳۹۹ در صفحه اینستاگرام و وب‌سایت نانوپروداکت برگزار می‌شود. در این پویش که با هدف معرفی محصولات فناوری نانو و آشنایی با دستاوردهای این فناوری در ایران اجرا می‌شود، برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است.

معرفی محصولات فناوری نانو دارای گواهی‌نامه نانومقیاس از جمله برنامه‌های این رویداد مجازی است. تاکنون ۴۷۹ محصول فناوری نانو گواهی‌نامه نانومقیاس خود را از واحد ارزیابی محصولات فناوری نانو دریافت کرده‌اند. این محصولات که در حوزه‌های کالای خانگی، دارو، بهداشت و سلامت، عمران و ساختمان، انرژی و نفت، حمل‌ونقل، نساجی و پوشاک، آب، کشاورزی و بسته‌بندی، اپتیک و الکترونیک و مواد اولیه کاربرد دارند، به مدت ۵ روز از طریق صفحه اینستاگرام نانوپروداکت معرفی خواهند شد.

در نخستین گفتگوی زنده مهندس غضنفری؛ کارشناس واحد ارزیابی محصولات ستاد نانو در خصوص گواهی‌نامه نانومقیاس به صحبت خواهند پرداخت.

در گفتگوی دوم فعالیت‌های کانون پتنت ایران توسط دکتر شرف‌الدین‌زاده؛ مدیر اجرایی کانون پتنت به مخاطبان معرفی می‌شوند.

مهندس سلطانعلی‌زاده؛ مدیر شبکه تبادل فناوری در سومین گفتگوی زنده به بیان فعالیت‌های این مجموعه می‌پردازد.

فعالیت‌ها و حمایت‌های کارگروه توسعه فناوری عنوان گفتگوی بعدی است که توسط مهندس عسگری؛ دبیر گروه توسعه فناوری ارائه می‌شوند.

در گفتگوی پایانی نیز مهندس کریمی‌نژاد؛ کارشناس واحد تجاری‌سازی موسسه خدمات فناوری تا بازار، خدمات و حمایت‌های تجاری‌سازی محصولات را تشریح خواهند کرد.

شایان ذکر است، مخاطبان محترم این برنامه می‌توانند سوالات خود را در خصوص موضوع این گفتگو‌های زنده، از طریق دایرکت اینستاگرام نانوپروداکت ارسال کنند تا در طی گفتگو به پاسخ سوالات پرداخته شود.

یکی دیگر از برنامه‌های این پویش برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی با اهدای هدایایی شامل کارت نقدی و بسته محصولات فناوری نانو ایرانی است. علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام نانوپروداکت (nanoproduct.ir@) در این مسابقات شرکت کرده و هدیه بگیرند!
علاقمندان میتوانند برای آشنایی بیشتر با محصولات فناوری نانو ایرانی و حمایت از دستاوردهای فعالان این حوزه، به جمع دنبال‌کنندگان رویداد نانونما بپیوندند.