تولید صنعتی اجاق گازهای نانویی در ایران

اجاق‌گاز از لوازم اصلی در هر آشپزخانه‌ای است که ممکن است در طول روز چندین بار مورداستفاده قرار گیرد بنابراین دوام، زیبایی و پاکیزگی این وسیله از موارد مهمی است که باید مورد توجه باشد. امروزه شرکت‌های بزرگ لوازم‌خانگی در دنیا به دنبال استفاده از فناوری‌های نوین در تولید اجاق‌گازها هستند تا علاوه بر افزایش کیفیت، دوام و طول عمر این محصول را نیز ارتقا دهند.

پس از این اجاق‌گازهای کن را با ویژگی دوام و مقاومت بشناسید
شرکت لوازم‌خانگی کن صنعت آذین از جمله شرکت‌هایی است که به دنبال ارتقا محصولات خود با استفاده از فناوری‌نانو بوده است. این شرکت پس از بررسی و امکان‌سنجی استفاده از فناوری نانو در تولید لوازم‌خانگی و پس از مدت‌ها مطالعه و تحقیق این زمینه، نمونه‌های اولیه اجاق‌گازهای خانگی با پوشش نانوساختار طلایی را تولید کرد.شرکت لوازم‌خانگی کن صنعت آذین

انطباق محصول این شرکت پس از پشت سر گذاشتن فرآیندهای بازدید از خط تولید و نمونه‌برداری و آزمایش، با استانداردهای ISO/TS80004 و INSO21145 اثبات و گواهی‌نامه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو برای محصول اجاق‌گاز خانگی با پوشش نانوساختار اعطا شد.

در ساخت این اجاق‌گاز با پوشش نانوساختار طلایی، از قطعات گوناگونی مانند رویه شیشه‌ای سکوریت شده، ورق استیل، ترموکوپل جهت قطع جریان گاز، شیر، ولوم و… با کنترل کیفت بالا مورداستفاده قرار گرفته و پس از انجام بررسی‌ها و آزمون‌های لازم ذرات نانوساختار بر روی قطعاتی نظیر صفحات استیل، صفحات شیشه‌ای و ولوم اجاق‌گاز، اعمال شده است.

استفاده از پوشش‌های نانوساختار طلایی در تولید اجاق‌گازهای خانگی باعث ایجاد خواصی از قبیل افزایش مقاومت به خراش و سایش و افزایش سختی سطوح این محصولات خواهد شد.

اجاق‌گاز نانویی تولید شده توسط شرکت کن صنعت آذین در خط تولیدی مجهز، مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا که شامل تجهیزاتی نظیر دستگاه‌های تست نشتی و عملکردی محصول است، تولید شده است. این شرکت همچنین مجهز به آزمایشگاه اکرودیته فعال است که با فراهم آوردن الزامات استاندارد بین‌المللی ایزو 17025 گام مهمی در ارتقا سطح کیفی محصولات تولیدی خود برداشته است. همچنین آزمایشگاه این شرکت عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری است.

شرکت کن صنعت آذین تاکنون توانسته برای این محصول نانویی خود پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری، گواهینامه ثبت اختراع با عنوان اجاق‌گاز یکپارچه با سطح کانتر کابینت، گواهینامه ثبت طرح صنعتی، گواهینامه 17025 ISO از مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران، گواهینامه ISO9001 و ISO14001 و گواهی CE اروپا را نیز دریافت کند.

با شرکت کن صنعت آذین بیشتر آشنا شوید
شرکت لوازم‌خانگی کن صنعت آذین تولیدکننده انواع لوازم‌خانگی از قبیل هود، اجاق‌گاز، فر و سینک‌های آشپزخانه‌ای با برند کن، با هدف پاسخگویی به نیازهای صنعت لوازم‌خانگی کشور، نزدیک به سه دهه قبل پا به عرصه گذاشته و همواره تلاش داشته است با به‌کارگیری مهندسان و متخصصان مجرب، به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه و استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، در جهت رشد و تعالی این صنعت و ارائه محصولات با کیفیت همگام با استانداردهای جهانی و رضایتمندی مشتری گام‌های مؤثری بردارد.

این شرکت با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم، تشکیلات سازمانی، امکانات آزمایشگاهی، تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی متخصص موفق به تأسیس و اخذ مجوز واحد تحقیق و توسعه (R&D) در زمینه لوازم‌خانگی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران شده است.

گفتنی است شرکت لوازم‌خانگی کن یکی از برندهای برتر در تولید لوازم‌خانگی بوده و سهم قابل‌توجهی از بازار را به خود اختصاص داده و نزدیک به سه دهه است که به این مهم دست یافته است.

در حال حاضر حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان این شرکت در بخش تولید اجاق‌گاز فعالیت می‌کنند و این شرکت توانسته با تولید تقریبی ۱۳۰ هزار دستگاه اجاق‌گاز در سال به فروش سالیانه ۱۰۰ میلیارد تومان دست یابد.

در حال حاضر اجاق‌گاز نانویی تولید شده توسط شرکت کن صنعت آذین علاوه بر عرضه در واحدهای فروش این شرکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، به کشورهایی مانند عراق، افغانستان و عمان نیز صادر شده و به جهت برخورداری از مزایایی همچون کیفیت بالای محصول و قیمت مناسب موردتوجه قرار گرفته است.

مسئولان این شرکت قیمت بالای مواد اولیه و عدم یکنواختی در کیفیت قطعات داخلی ارائه شده را از مهم‌ترین مشکلات تولید این محصول می‌دانند.

برای آشنایی بیشتر با اجاق‌گاز شرکت کن صنعت آذین به صفحه این شرکت در پایگاه اطلاع‌رسانی محصولات فناوری نانو ایران مراجعه کنید.