با انعقاد قراردادی میان هاینو با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس، محصولات نانویی حوزه منسوجات در شعب فروشگاه‌های یاس عرضه می‌شود. هاینو با عقد قراردادی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس، اقدام به عرضه محصولات نانویی در شعب مختلف فروشگاه یاس‌ کرده است. با این کار بازار محصولات منسوجات نانویی توسعه بیشتری یافته و دسترسی به این محصولات تسهیل می‌شود. جواد میرزایی، مدیر فروش هاینو می‌گوید: «یکی از برنامه‌های ما برای توسعه بازار محصولات نانویی، همکاری با فروشگاه‌های موجود در سطح شهر است، فروشگاه‌هایی که مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کنند. عرضه محصولات در این فروشگاه‌ها فرصت تازه‌ای برای دیده شدن محصولات نانویی است. البته همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس اولین تجربه هاینو نیست و ما پیش از این نیز با فعالیت‌های مشابه به این را تجربه کرده‌ایم. یکی از این موارد مربوط به فروشگاه اینترنتی بانی‌مد است، فروشگاهی که در حوزه پوشاک تجربه زیادی دارد. مدت‌ها است که با بانی‌مد به صورت آزمایشی وارد همکاری مشترک شده‌ایم تا محصولات نانویی هاینو در این فروشگاه عرضه شود. پس از موفقیت اولیه در این بازه زمانی، قراردادی برای تداوم همکاری مشترک با بانی‌مد آماده شده که به زودی به امضاء طرفین خواهد رسید.» مدیر بازاریابی و فروش هاینو درباره وضعیت فروش این مجموعه می‌گوید: «از ابتدای سال جاری روند رو به رشدی را در فروش تجربه کرده‌ایم که این موضوع به دلیل راهبردهای اتخاذ شده برای توسعه کسب‌وکار است. همکاری مشترک با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس و بانی‌مد از جمله این راهبردها است که به موفقیت ما در فروش کمک کرده است. البته ما به دنبال توسعه سبد محصولات هستیم تا با افزایش تنوع محصولات بتوانیم رضایت مخاطب را جلب کنیم.» هاینو با هدف ایجاد یک برند مشترک در حوزه منسوجات فناورانه، فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان از ویژگی‌های این منسوجات و ترویج خرید کالاهای با کیفیت و غیرتقلبی تولید داخل تاسیس شده است. ورود این برند به بازارهای صادراتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از دیگر اهداف این شرکت است که در حال حاضر بخشی از این هدف در حال پیاده‌سازی است. در تمام محصولات عرضه شده توسط هاینو حداقل از یک فناوری پیشرفته نظیر فناوری نانو، زیست‌فناوری، مواد پیشرفته و الکترونیک استفاده شده و هاینو در تلاش است با تبدیل شدن به بزرگ‌ترین برند و شبکه فروش در زمینه منسوجات پیشرفته، تجربه لذت‌بخشی از استفاده فناوری را به منظور ارتقا کیفیت زندگی و سلامتی جامعه برای همگان به ارمغان آورد. محصولات هاینو سبد متنوعی از انواع پوشاک و منسوجات مورد استفاده برای عموم مردم با ویژگی‌های برتر مانند آنتی‌باکتریال، خنک‌کنندگی، ضدآب و لک، ضدامواج، معطر و مقاوم به آتش را شامل شده و محصولات و فناوری‌های جدید این شرکت نیز در حال توسعه است.

عرضه محصولات نانویی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس

با انعقاد قراردادی میان هاینو با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس، محصولات نانویی حوزه منسوجات در شعب فروشگاه‌های یاس عرضه می‌شود.

هاینو با عقد قراردادی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس، اقدام به عرضه محصولات نانویی در شعب مختلف فروشگاه یاس‌ کرده است. با این کار بازار محصولات منسوجات نانویی توسعه بیشتری یافته و دسترسی به این محصولات تسهیل می‌شود.

جواد میرزایی، مدیر فروش هاینو می‌گوید: «یکی از برنامه‌های ما برای توسعه بازار محصولات نانویی، همکاری با فروشگاه‌های موجود در سطح شهر است، فروشگاه‌هایی که مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کنند. عرضه محصولات در این فروشگاه‌ها فرصت تازه‌ای برای دیده شدن محصولات نانویی است. البته همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس اولین تجربه هاینو نیست و ما پیش از این نیز با فعالیت‌های مشابه به این را تجربه کرده‌ایم. یکی از این موارد مربوط به فروشگاه اینترنتی بانی‌مد است، فروشگاهی که در حوزه پوشاک تجربه زیادی دارد. مدت‌ها است که با بانی‌مد به صورت آزمایشی وارد همکاری مشترک شده‌ایم تا محصولات نانویی هاینو در این فروشگاه عرضه شود. پس از موفقیت اولیه در این بازه زمانی، قراردادی برای تداوم همکاری مشترک با بانی‌مد آماده شده که به زودی به امضاء طرفین خواهد رسید.»

مدیر بازاریابی و فروش هاینو درباره وضعیت فروش این مجموعه می‌گوید: «از ابتدای سال جاری روند رو به رشدی را در فروش تجربه کرده‌ایم که این موضوع به دلیل راهبردهای اتخاذ شده برای توسعه کسب‌وکار است. همکاری مشترک با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس و بانی‌مد از جمله این راهبردها است که به موفقیت ما در فروش کمک کرده است. البته ما به دنبال توسعه سبد محصولات هستیم تا با افزایش تنوع محصولات بتوانیم رضایت مخاطب را جلب کنیم.»

هاینو با هدف ایجاد یک برند مشترک در حوزه منسوجات فناورانه، فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان از ویژگی‌های این منسوجات و ترویج خرید کالاهای با کیفیت و غیرتقلبی تولید داخل تاسیس شده است. ورود این برند به بازارهای صادراتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از دیگر اهداف این شرکت است که در حال حاضر بخشی از این هدف در حال پیاده‌سازی است. در تمام محصولات عرضه شده توسط هاینو حداقل از یک فناوری پیشرفته نظیر فناوری نانو، زیست‌فناوری، مواد پیشرفته و الکترونیک استفاده شده و هاینو در تلاش است با تبدیل شدن به بزرگ‌ترین برند و شبکه فروش در زمینه منسوجات پیشرفته، تجربه لذت‌بخشی از استفاده فناوری را به منظور ارتقا کیفیت زندگی و سلامتی جامعه برای همگان به ارمغان آورد. محصولات هاینو سبد متنوعی از انواع پوشاک و منسوجات مورد استفاده برای عموم مردم با ویژگی‌های برتر مانند آنتی‌باکتریال، خنک‌کنندگی، ضدآب و لک، ضدامواج، معطر و مقاوم به آتش را شامل شده و محصولات و فناوری‌های جدید این شرکت نیز در حال توسعه است.