بازدید از نانومحصولات حوزه لوله و اتصالات در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱

به گفته مهدی عباسی نورآبادی، مدیرعامل شرکت پیشگام پلاست اهواز، نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ فرصت مناسبی برای علاقمندان به منظور آشنایی بیشتر با محصولات نانویی این شرکت در حوزه لوله و اتصالات است.

مهندسی عباسی در این باره می‌گوید: «در مجموع نزدیک به ۵۰۰ آیتم محصول در حوزه لوله و اتصالات داریم که می‌تواند برای گروه‌های مختلف از صنایعی نظیر ساخت و ساز، شرکت‌های آبرسانی، صنعت کشاورزی و مخابرات جذاب باشند. سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر مخاطبان با این محصولات است.»

مدیرعامل شرکت پیشگام پلاست اهواز می‌افزاید: «این اولین دوره حضور ما در نمایشگاه فناوری‌نانو است و تلاش داریم تا از زیرساخت‌های نمایشگاه برای معرفی بهتر محصولات استفاده کنیم.»

وی با اشاره به برنامه‌های همکاری مشترک شرکت پیشگام پلاست اهواز با دانشگاه‌ شهید چمران اهواز و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: «برای توسعه محصول با بخش دانشگاهی همکاری می‌کنیم و در این میان بخش تحقیق و توسعه شرکت ما نقش به سزای دارد و می‌توان گفت دستاوردهای شرکت پیشگام پلاست اهواز مرهون تلاش‌های تیم تحقیق و توسعه ما است. در کنار این، آزمایشگاه فعالی داریم که استاندارد ۱۷۰۲۵ را دریافت کرده است.»

مهندسی عباسی وب‌سایت و اینستاگرام شرکت پیشگام پلاست اهواز را از جمله مسیرهایی می‌داند که علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید محصول به آنجا مراجعه کنند، البته فاز اول خرید از شرکت پیشگام پلاست اهواز، مشاوره است. وی می‌گوید: «ما پس از مراجعه مشتریان در ابتدا به آن‌ها مشاوره می‌دهیم تا نیازسنجی صحیحی از خواست مشتری صورت گیرد. در قدم بعد وارد مرحله قیمت‌گذاری و فروش می‌شویم.»

به گفته مدیرعامل شرکت پیشگام پلاست اهواز، فضای نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ برای این نوع نیازسنجی‌های مشتریان مناسب است و فرصت ایده‌آلی برای مشتریان و علاقه‌مندان است تا با توانمندی‌های شرکت پیشگام پلاست اهواز آشنا شوند.

لازم به ذکر است که شرکت پیشگام پلاست اهواز با افزودن نانو ذرات مکعبی و چندوجهی با ابعاد کمتر از ۱۰۰ نانومتر به ماده پایه پلیمری UPVC، استحکام در برابر ضربه را در محصولات لوله و اتصالات افزایش داده است.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو با عنوان ایران نانو ۱۴۰۱ از تاریخ ۹ الی ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت‌ها تا انتهای مرداد فرصت دارند که با مراجعه به سایت نمایشگاه به نشانی exhibition.nano.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.