لایو صنعتی نانو: تولید تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی (PPE) بر پایه فناوری نانو– 21 اردیبهشت ماه

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه ۱۴۰1، رأس ساعت ۹:۰۰ شب، با موضوع «تولید تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی (PPE) بر پایه فناوری نانو»، میزبان مدیر عامل «شرکت آژینه ابزار پارس»، خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با دکتر شبنم فرخنده، مدیر گروه تحقیقات «شرکت آژینه ابزار پارس – بوفالو» (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که «شرکت آژینه ابزار پارس»، در زمینه تولید و صادرات دستکش های ایمنی و ابزار آلات صنعتی و ساختمانی و ماسکهای تنفسی سه بعدی پنج لایه اسپان باند، فعالیت دارد و هم اکنون با تنوع بیش از سی نوع دستکش با برند بوفالو یکی از توزیع کنندگان مطرح خاورمیانه می باشد. این شرکت در زمینه ابزار آلات با تنوع محصولاتی چون ابزار آلات بادی، انواع چکش، کارواش، مترهای اندازه گیری، تلمبه و ابزار آلات جوش و برش لوله های سبز، یکی از بزرگترین شرکتهای مطرح توزیع انواع این نوع محصولات می باشد. کیفیت محصولات بوفالو بر اساس استاندارهای جهانی ISO 14001 و ISO 9001 می باشد و حتی تعدادی از مدل ها دارای CE اروپا هستند.

«شرکت آژینه ابزار پارس»، در دوران کرونا، ماسکهای نانو با طراحی متنوع و سه بعدی و با کیفیت منحصر به فرد و بالا را روانه بازار نمود. همچنین این شرکت، توانسته برای فروش دستکش‌های آبگریز با مجتمع پتروشیمی هولدینگ خلیج‌فارس و چند شرکت خصوصی قرارداد فروش به امضا برساند و گواهینامه نانومقیاس را از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و استاندارد مقاومت در برابر پارگی EN388 را از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای این محصول دریافت کند.

«شرکت آژینه ابزار پارس»، پس از حضور در نمایشگاه A+A مرتبط با حوزه ایمنی که در شهر دوسلدورف آلمان، در پی تولید دستکش‌های ایمنی با استفاده از فناوری‌های روز از جمله فناوری نانو برآمد و اکنون با تولید دستکش‌های ایمنی با استفاده از فناوری نانو، بازار کشورهای آسیای میانه، ترکیه، عراق، افغانستان، ایالات متحده عربی و دیگر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، آمریکای جنوبی و اروپای غربی را به‌عنوان هدف صادراتی خود درنظر گرفته است.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و تخصصی و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از کاربردهای صنعتی فناوری نانو در تولید تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی  ( Personal Protective Equipment یا به اختصار PPE)، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی و تخصصی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی و توسعه برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقمندان عرصه فناوری و صنعت، به عنوان یکی از برنامه های صنعتی صفحه رسمی اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته میشود و علاقمندان می توانند ضمن حضور رایگان و آزاد در این برنامه ها، از طریق دایرکت صفحه، با مسئولین هر حوزه در ارتباط باشند و نقطه نظرات خود را در هر لحظه بصورت نظر (کامنت) یا پیام مستقیم (Direct)، مطرح نمایند.

 


لینک مستقیم ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)