تازه ترین اقدامات در مسیر تجاری‌سازی ماسک ضدویروس ایرانی

با امضای قراردادی میان شرکت آژینه ابزار پارس و سپنتا مهر ماندگار، ماسک ضدویروس توسعه یافته در شرکت سپنتا مهر ماندگار یک گام دیگر به تجاری‌سازی و تولید انبوه نزدیک شد.

شرکت استارتاپی، سپنتا مهر ماندگار با استفاده از فناوری نانو موفق به تولید ماسک­‌هایی با قابلیت حذف و از بین بردن ویروس، باکتری و قارچ شد. پس از گذراندن مراحل اثبات عملکرد در آزمایشگاه‌های همکار وزارت بهداشت، فرآیند تجاری‌سازی این محصول آغاز شده است. این شرکت استارتاپی پس از تلاش مداوم یک سال و نیمه و با همکاری مرکز صنعتی‌سازی نانو فناوری کاربردی (ICAN)، موفق به راه‌اندازی خط تولید نیمه صنعتی خود در محل این مرکز شده است. محصول تولیدی این شرکت نوپا توانست توجه یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم ایمنی و کار (شرکت آژینه ابزار پارس)  را به خود جلب نماید و در نتیجه منجر به انعقاد قرارداد همکاری تولید این محصول با برند مشترک بوفالو-زینکوتک شد.

شایان ذکر است که این محصول توسط شرکت آژینه ابزار پارس در نمایشگاه A+A آلمان برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شد. این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های ایمنی در جهان به شمار می‌آید که هر دو سال یک بار در کشور آلمان و در شهر دوسلدورف برگزار می‌شود. خوشبختانه ماسک­‌های ضدویروس در این نمایشگاه با اقبال خوبی همراه بوده است. این ماسک پس از اخذ مجوزهای تولید در بازار ارائه خواهد شد.

امضای قراردادی برای تجاری‌سازی ماسک ضدویروس ایرانی