دوره صنعتی کاربردهای فناوری نانو در مهندسی الاستومرها و طراحی فرمول برگزار شد

دوره صنعتی فناوری نانو در مهندسی الاستومرها و طراحی فرمول (صنایع لاستیک)، با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، صنعت و بازار نانو و مرکز توسعه نانو کامپوزیت، رنگ و رزین، بصورت مجازی و حضور جمعی از مدیران و کارشناسان صنایع لاستیک کشور، برگزار شد.

این رویداد وبیناری در قالب دوره های صنعتی فناوری نانو، در روز شنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی 18 و در سایت ایوند به نشانی(https://evand..com/events/۰۱۱۶) برگزار شد.

در این رویداد وبیناری محورهای زیر مورد بحث قرار گرفتند:

آشنایی با انواع الاستومرها
اختلاط نانوفیلرها
سیستمهای پخت الاستومرها
خواص مکانیکی الاستومرها
کنترل کیفیت قطعات لاستیکی
فناوری نانو و کاربردهای صنعتی آن در الاستومرها
طراحی فرمول

 

مدرس این دوره صنعتی، دکتر پیمان عزتی، دکتری مهندسی پلیمر، بنیانگذار استارتاپ دکتر کامپاند، طراح فرمولاسیون کامپاندهای الاستومری، و کوچ صنعت لاستیک بود.

در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صنعتی از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اعطا شد.

در پایان این رویداد، مهندس مجتبی باقری، به معرفی حمایتهای صنعتی و کاربردهای فناوری نانو در صنایع پلیمری پرداخت و شرکت کنندگان نیز در خاتمه رویداد، از محصولات فناوری نانو ایران در حوزه صنایع پلیمری و نانوکامپوزیتی بازدید نمودند.

شایان ذکر است که دوره‌های صنعتی فناوری نانو، با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، همکاری شرکت‌های فناوری نانو و ارائه مدیران، پژوهشگران صنعتی و فناوران در حوزه‌های مختلف صنعتی از سال ۱۳۹۵ هرساله به‌صورت متوالی و هربار با تمرکز بر صنعتی خاص در کشور برگزار می‌شود و اطلاع رسانی از طریق سایت نانو و صنعت و سایت نیوز نانو و شبکه های اجتماعی نانو و صنعت انجام خواهد گرفت.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل IPS@nano.ir مکاتبه و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ تماس حاصل یا از طریق واتساپ پیام ارسال نمایند.