نانو و شهرکهای صنعتی: نشست فرصتهای صنعتی فناوری نانو در صنایع برق و الکترونیک-شهرک صنعتی برق و الکترونیک خمینی شهر

در راستای اهداف پیشرفت و توسعه فناوری نانو در صنایع، وبینار صنعتی معرفی فرصتها و کاربردهای فناوری نانو در صنایع برق و الکترونیک، روز چهارشنبه 5 آبان ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۰-۱۲ در شهرک صنعتی برق و الکترونیک خمینی شهر برگزار خواهد شد.

این رویداد در قالب برنامه «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، فن بازار منطقه ای استان اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، به اجرا گذاشته شده است.

با توجه به اهمیت شهرکهای صنعتی در رشد اقتصادی کشور از یک سو، و توانمندیهای صنعتی فناوران کشور در حوزه نانو از سوی دیگر، در این رشته نشست ها به ارائه مطالب زیر پرداخته می شود:

-اطلاع‌رسانی پیرامون مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو در صنایع برق و الکترونیک

-معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی بکارگیری نانو در صنایع

-معرفی محصولات و توانمندی‌های صنعتی ایران در فناوری نانو

-معرفی حمایت‌های صنعتی ستاد از شرکت‌های صنعتی و نانویی

-معرفی راه‌حل های فناوری نانو برای رفع نیاز و ارتقای صنایع

-معرفی راهکارهای تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان

همچنین شناسائی واحدهای صنعتی مستعد دانش‌بنیان و حمایت برای دانش‌بنیان شدن این شرکت‌ها، دریافت تقاضاها و نیازهای صنعتی قابل حل با فناوری نانو در جهت کمک به ارتقای فناوری و رفع چالش های موجود در خط تولید در واحدهای صنعتی، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت محصولات تولیدی، از دیگر اهداف برگزاری اجرای این برنامه و برپایی نشست‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی است.

لازم به ذکر است حضور در این برنامه برای مدیران، نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام از طریق مراجعه به نشانی www.nanoseminar.ir امکان پذیر است.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به شرکت در این برنامه، می توانند ضمن مکاتبه با رایانامه بخش ترویج صنعتی ستاد با شناسه IPS@nano.ir، و یا تماس با شماره های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود و آگاهی از فرصتهای تجاری و اقتصادی فناوری نانو در واحدهای صنعتی مربوط به خود، کسب اطلاع و اقدام نمایند.

نانو و شهرکهای صنعتی-نشستهای تخصصی ترویج صنعتی فناوری نانو