رویداد رفع چالش‌های صنایع شیرآلات بهداشتی

رویداد «ارائه نیازهای فناورانه صنایع شیرآلات بهداشتی» 29 شهریور ماه 1400 برگزار می‌شود تا ایده‌های دانش‌بنیانی راه حلی برای چالش‌های این حوزه باشد.

مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای رفع نیاز صنایع در حوزه شیرآلات بهداشتی این رویداد را از سلسله رویدادهای ارتقا تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره‌های ارزش برگزار می‌کند تا نیروی انسانی خلاق و متخصص با نوآوری خود همانند همیشه یاری دهنده صنایع باشند.

صنایع تولید کننده انواع شیرآلات ساختمانی، شیرهای اهرمی، شیرهای هوشمند، شیرهای آلیاژهای نخ و زاماک مخاطبان رویداد هستند. رباتیک کردن بخش‌هایی از فرآیند تولید، افزایش مقاومت پوشش شیرآلات به مواد شوینده، بومی سازی کاتریج شیرهای اهرمی، تصفیه پساب و بازچرخانی آب و بهبود فرآیند پولیش کاری آلیاژ زاماک محورهای رویداد است.

سلسله رویدادهای ارتقا تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره‌های ارزش هر بار به ارائه نیازهای یکی از صنایع می‌پردازد تا دانش‌بنیان‌ها راهکاری برای آن ارائه دهند. 15 شهریور ماه نیز رویداد ارائه نیازهای فناورانه حوزه ساخت و تولید با رویکرد ساخت افزایشی برگزار شد و در آن بیش از 200 شرکت دانش‌بنیان و فناور  و 20 صنعت و سازمان بزرگ حضور داشتند.

تمامی صنایع و شرکت‌ها می‌توانند نیازها و چالش‌های فناورانه خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند. همچنین شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند برای همکاری در بومی سازی و رفع چالش‌های صنعتی، آخرین دستاوردهای خود را به دبیرخانه رویداد ارائه دهند.

این رویدادها و سلسله نشست ها با هدف توسعه فضای تاب آوری و ارتقاء سطح رقابت پذیری زنجیره ارزش برای صنایع کشور برگزار می‌شود