معرفی شرکت‌های فناور”نانو آریسا پوشش”

مهندس شاهین آسان، مدیرعامل شرکت “نانو آریسا پوشش” با همراهی یک تیم قوی و با هدف ایجاد تحولی شگرف در صنعت رنگ و پوشش کشور، سال 1395 پا به عرصه تولید نهاد.

در سال 1395 مهندس شاهین آسان، مدیرعامل شرکت نانو آریسا پوشش با همراهی یک تیم قوی و تحصیل‌کرده و با هدف ایجاد تحولی شگرف در صنعت رنگ و پوشش کشور، با استفاده از دانش روز دنیا و با حمایت پارک علم و فناوری گیلان پا به عرصه تولید نهاد.

 

هسته‌های فناوری شرکت

با توجه به اهمیت خوردگی در صنایع مختلف و خسارت‌های غیرقابل‌انکار آن در اقتصاد کشور، مطالعات اولیه این شرکت با تمرکز بر موضوع پوشش‌های ضدخوردگی و نقش نانومواد در این بخش به‌طورجدی پیگیری شد.

هم‌زمان تحقیقات گسترده‌ای بر روی خواص و اثرات نانومواد در تمامی رنگ‌ها و پوشش‌های صنعتی انجام گرفته و در حال حاضر تمامی محصولات این شرکت در قالب فناوری نانو عرضه می‌گردد.

این شرکت قادر است علاوه بر رنگ‌های ضدخوردگی، پوشش‌هایی با خواص آنتیUV، ضدخش، مقاوم در برابر حرارت و آنتی‎استاتیک را در انواع رنگ‌ها به‌صورت «کاملاً گزینشی» ایجاد نماید.

دانش فنی شرکت “نانو آریسا پوشش” در سطحی است که می‌تواند به‌صورت کاملاً اختصاصی و با توجه به نیاز مشتری، خواص موردنظر در انواع محصولات را تولید کند.

 

محصولات و دستاوردها

نتیجه تلاش‌های تیم “نانو آریسا پوشش” بسیار قابل‌توجه بوده و در سال 1396 این شرکت موفق به دریافت دو گواهی معتبر نانومقیاس صنعتی برای تولید نانورنگ اپوکسی ضدخوردگی و نانورنگ آلکیدی ضدخوردگی از طریق ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گردید. علاوه‌براین “نانو آریسا پوشش” به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان صنعتی از سوی کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزیده شده است.

filereader.php?p1=main_03b264c5954036666

حضور در مجامع بین‎المللی

در حال حاضر نانورنگ‌های اپوکسی ضدخوردگی “نانو آریسا پوشش” در قطعات داخلی خودروها به‌طور وسیعی استفاده می‌شود. این شرکت تجربه حضور در نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو 2018 در جاکارتا اندونزی را نیز در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه بین‌المللی نانوتکنولوژی شانگهای چین در می 2018 عرصه دیگری برای عرضه محصولات نانوساختار و رونمایی از محصول ضدحریق این شرکت در بازارهای بین‌المللی بود. این محصول با حمایت‎های‎ ستاد توسعه فناوری نانو به‌عنوان محصولی هایتک در نمایشگاه شانگهای بسیار مورد استقبال قرار گرفت و چندین شرکت چینی برای سرمایه‌گذاری روی این محصول اظهار علاقه نمودند. پیگیری‌های این موضوع توسط دفتر توسعه فناوری نانو ایران در چین ادامه دارد.

اکنون این شرکت قصد دارد با توسعه محصولات نوین، به‌عنوان یک شرکت جوان و پیشرو در کاربرد فناوری نانو در حوزه رنگ و پوشش، علاوه بر گسترش فناوری‌های خود در داخل کشور، در آینده‌ای نزدیک به بازارهای جهانی نیز ورود پیدا کند.

filereader.php?p1=main_415585bd389b69659