پاویون ملی ایران و نشست تجاری B2B در نمایشگاه هوایی ماکس 2019

نمایشگاه ماکس یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه هوافضا در جهان می‌باشد که در تاریخ 27 آگوست تا 1 سپتامبر 2019 برابر با 5 تا 10 شهریور 1398 در روسیه برگزار می‌شود.

نمایشگاه هوافضای ماکس ۲۰۱۹ روسیه بیست و هفتمین سالگرد خود را در حالی تجربه می‌کند که به گفته بخش رسانه‌ای شرکت دولتی آویاسالون این دوره ماکس در بالاترین حد خود بلحاظ مشارکت شرکت‌های مختلف هوافضایی، طرف‌های خارجی و همچنین جنبه‌های نمایشی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ از پنجم لغایت دهم شهریور ماه آتی در شهرک ژوکوفسکی مسکو برگزار شده و با عنایت به رویکرد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران و ایجاد/ تقویت برندهای ایرانی، کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری از شرکت‌های منتخب تولیدی جهت حضور در نمایشگاه MAKS 2019 در قالب حضور در پاویون ملی ایران و شرکت در نشست تجاری B2B حمایت کرده است.

ماکس همواره یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای هوافضای جهان بوده است که پا به پای رویدادهایی مثل لبورژه پاریس، فارنبرو لندن، سنگاپور یا دبی چرخه کاملی از صنعت هوایی و فضایی را در کنار زیبایی‌ها و جلوه‌های بی‌نظیر این حوزه صنعتی در وسعتی بزرگ به نمایش درآورده است. بنابر اعلام شرکت برگزارکننده ماکس، اتفاق کم‌نظیر این دوره مشارکت ملی کشور چین در نمایشگاه ماکس است، بطوریکه تعداد زیادی از هلدینگ‌های هوافضایی بزرگ و شرکت‌های کوچک و متوسط از این کشور در ماکس ۲۰۱۹ حضور خواهند داشت. حتی گروه‌های آکروباتیک هوایی چینی نیز در ماکس ۲۰۱۹ آسمان منطقه رامنسکویه و شهرک ژوکوفسکی را مهمان خواهند کرد.

ماکس این دوره در فضای سرپوشیده نمایشگاهی به وسعت حدود ۴۰۰۰۰ مترمربع و با نمایش بیش از یکصد تایپ مختلف پرنده و با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت هوافضایی اجرا خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود حدود هفتادهزار متخصص و بیش از نیم‌میلیون بازدیدکننده عام از ماکس ۲۰۱۹ بازدید بعمل آوردند.

اولین پرواز نمایشی هواپیمای در حال توسعه‌ام سی-۲۱ در ماکس ۲۰۱۹ در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. در این نمایشگاه همچنین سوخو تی ۵۰ یا پاکفا پروازهای نمایشی فورمیشن را به اجرا خواهد گذاشت.