معرفی نیازهای فناورانه صنایع در حوزه فناوری نانو

هم‌زمان با دوازدهمین نمایشگاه بین‎ المللی فناوری نانو، رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنایع در حوزه فناوری نانو با تمرکز بر صنایع پلیمر، نانوکامپوزیت، رنگ، رزین و نانومواد در تاریخ ۱۹ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‎های بین ‎المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار خواهد گردید.

رویدادهای معرفی نیازهای فناورانه صنایع به متخصصان، فناوران و شرکت‎های دانش ‎بنیان (Reverse Pitch)، بستر مناسبی برای تعامل و همکاری دو طرفه بین صاحبان صنایع و عرضه کنندگان فناوری است.

از این رو شبکه تبادل فناوری نانو در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با همکاری موسسه توسعه فناوری و نوآوری شریف به ‎عنوان کارگزار تبادل فناوری، اقدام به برگزاری رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنایع حول محورهای ذیل خواهد کرد:

  • پلیمر و نانوکامپوزیت
  • رنگ و رزین
  • نانومواد

این رویداد در تاریخ ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با دوازدهمین نمایشگاه بین‎ المللی فناوری نانو و در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎ المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار خواهد گردید.

در این رویداد تعدادی از واحدهای صنعتی حضور خواهند یافت. لازم به ذکر است نیازها و چالش‎های واحدهای صنعتی از قبل دریافت، مستندسازی و بررسی گردیده و نیازها و چالش‎های صنایع براساس پتانسیل، حجم بازار و توانایی تجاری‎ سازی صنعت متقاضی اولویت ‎بندی و طبقه‎ بندی شده‎اند.

در روز برگزاری رویداد، نیازهای فناورانه منتخب توسط صنعتگران متقاضی به صورت حضوری به مخاطبین ارائه و سایر نیازهای فناورانه مطرح شده نیز در قالب پوستر و کتابچه رویداد در اختیار مخاطبین قرار خواهد داده شد.

در این رویداد فناورانی که توانایی و امکان حل مسئله و چالش‎های مطرح شده صنایع را دارند پیشنهاد اولیه خود را در یک فضای رقابتی و در قالب جلسات B2B با صنعتگران مطرح نموده و در صورت توافق اولیه، در گام بعدی نسبت به ارائه پروپوزال و امضای تفاهم ‎نامه مشترک اقدام می‎نمایند. به این ترتیب پس از پایان روز رویداد، کارگزار تبادل فناوری اقدام به رایزنی، پیگیری و تسهیل روند حل مسائل و تبادل فناوری می‎نماید. همچنین تفاهم‎نامه و قراردادهای همکاری فناورانه که طی این رویداد بین بین صاحبان صنایع و عرضه کنندگان فناوری منعقد گردد، تحت حمایت ویژه ستاد نانو قرار خواهد گرفت.

علاقه ‎مندان به حضور و فناورانی که تمایل به مذاکره با متقاضیان فناوری را دارند می‎بایست حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۷/۱۵ نسبت به ثبت‎نام از طریق سامانه ایوند اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۳۴۱ (دبیرخانه رویداد) تماس حاصل فرمایید.