نانومحصول ایرانی؛ تی ضدباکتری

شرکت «صنایع نساجی آذرپاک پارمیس فرناد» تی آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات تولید و به بازار عرضه کرده است که برای محیط‌های خانگی و بیمارستانی بسیار مناسب است.

تی ابزاری برای نظافت سطوح مختلف است که به دلیل راحتی استفاده کاربرد زیادی در محیطی‌های عمومی و همین‌طور خانه‌ها یافته است. ممکن است پس از استفاده از هر نوع تی تمیزی ظاهری در سطوح ایجاد شود ولی باید توجه داشت که کیفیت نظافت ارتباط مستقیم با نوع الیاف به‌کار رفته در این ابزار نظافتی دارد.

شرکت صنایع نساجی آذرپاک با افزودن نانوذرات به الیاف میکروفایبر مورداستفاده در تولید تی، محصولی را به تولید رسانده است که قابلیت حذف بخشی از باکتری‌ها و قارچ‌ها را نیز دارا است و برای از بین بردن گردوغبار و شستشوی سطح زمین در بخش‌های داخلی مکان‌های حساس به آلودگی مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مدارس، مهدکودک‌ها و آسایشگاه‌های سالمندان مناسب است.

تی میکروفایبر آنتی‌باکتریال از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارد. الیاف این تی نازک بوده و می‌تواند در تمیزکاری منافذ بسیار ریز مفید واقع شود. حذف رطوبت و آلودگی‌های چرب از توانایی‌های مهم تی آنتی‌باکتریال است که باعث کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می‌شود. خاصیت آنتی‌باکتریال این تی پس از دفعات متعدد شستشو پایدار بوده و از بین نمی‌رود.

 

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • قابلیت جذب آب
  • در طرح‌های یکرو و دورو
  • از جنس پلی استر حاوی نانوذرات
  • پایداری خاصیت آنتی باکتریال پس از دفعات متعدد شست و شو
  • مناسب برای نظافت منزل و آشپزخانه، بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و کارخانجات مواد غذائی

درباره شرکت صنایع نساجی آذرپاک پارمیس فرناد

صنایع نساجی آذرپاک پارمیس فرناد در حوزه محصولات نظافتی نظیر تی، سفره پاک‌کن، پادری و انواع ادوات گردگیری فعالیت دارد که از فناوری نانو نیز برای ارتقاء کیفیت محصولات خود استفاده کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به http://www.azarpak.ir/ مراجعه نمایید.