عرضه ماشینهای لباسشوی نانویی تولید داخل

امروزه ماشین لباسشویی یکی از لوازم مهم در همه‌ی خانه‌ها به شمار می‌رود. این وسیله که به منظور سهولت در شستشو و خشک کردن لباس‌ها استفاده می‌شود، دارای انواع مختلف و متنوعی است. یکی از انواع آن، ماشین شستشوی کوچک بوده که دارای ابعاد کوچکتری نسبت به سایر انواع ماشین‌های لباسشویی است و به آن مینی‌واش گفته می‌شود. ماشین‌های لباسشویی کوچک عمدتاً برای شستشوی اختصاصی لباس‌های کودکان و نوزادان که حساسیت بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین آنتی‌باکتریال بودن بدنه پلیمری لباسشویی که در هنگام شستشو دائماً در تماس با لباس‌ها قرار دارد می‌تواند ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد کند. به‌دلیل در تماس بودن باکتری‌ها و آلودگی‌های موجود در لباس‌های آلوده با بدنه داخلی این ماشین‌ها، جداره‌ها و درزهای بدنه داخلی این ماشین‌ها مکان مناسبی برای ماندگاری و رشد باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها است.

شرکت بلسون رازان تجارت مینی‌واش آنتی‌باکتریال تولید و به بازار عرضه کرده است که می‌تواند به از بین بردن عوامل بیماری‌زا کمک شایانی کند. در این ماشین لباسشویی برای ساخت بدنه داخلی از پلاستیک با خاصیت آنتی‌باکتریال استفاده شده است تا مانع رشد باکتری‌ها در بدنه داخلی شود.

این مینی‌واش دارای ظرفیت شستشوی 3.2 کیلوگرم بوده و ظرفیت خشک‌کن آن 1.7 کیلوگرم است. استفاده از گرانول‌های حاوی نانومواد نقره باعث ایجاد خواص آنتی‌باکتریال در بدنه داخلی این ماشین لباسشویی شده است.

با توجه به اين که سيستم دفاعي بدن نوزادان و کودکان ضعيف‌تر از بزرگسالان است، ميکروب‌ها مي‌توانند به سرعت براي آن‌ها ايجاد بيماري و حساسيت‌هاي پوستي کنند. با توجه به حساسيت پوست نوزادان بهتر است لباس‌هاي نوزاد جدا از لباس بزرگترها شسته شوند. لباس ديگر اعضاي خانواده، معمولا داراي آلودگي‌هايي خاص از قبيل گرد و غبار بيرون از منزل، آلودگي‌هاي محل کار پدر و مادر و برخی عوامل حساسیت‌زا هستند و بهتر است اين لباس‌ها جدا از لباس‌هاي نوزاد شسته شوند. بنابراين براي شستن لباس‌هاي کودک به يک ماشين لباسشويي سريع و مناسب نياز است و ميني‌واش نانویی مي‌تواند در اين زمينه بسیار مفید باشد.