نانو و شهرکهای صنعتی: نشست صنعتی فناوری نانو در شهرک صنعتی کاوه

در راستای ترویج صنعتی و به منظور معرفی کاربردهای صنعتی و توانمندیهای فناوری نانوی کشور به مدیران و صنعتگران، برنامه «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، فن بازار منطقه ای استان اصفهان و شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان و  به اجرا گذاشته شده است. در ادامه نشستهای صنعتی برگزار شده بصورت هفتگی، در این هفته از برنامه (هفته دهم)، نشست صنعتی معرفی فرصتها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو، روز چهارشنبه 13 اسفندماه ۱۳۹۹، ساعت ۱۰-۱۲ در شهرک صنعتی کاوه و نجف آباد 2 برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت شهرکهای صنعتی در رشد اقتصادی کشور از یک سو، و توانمندیهای صنعتی فناوران کشور در حوزه نانو از سوی دیگر، در این رشته نشست ها به ارائه مطالب زیر پرداخته می شود:

  • اطلاع‌رسانی پیرامون مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو
  • معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی بکارگیری نانو در صنایع
  • معرفی محصولات و توانمندی‌های صنعتی ایران در فناوری نانو
  • معرفی حمایت‌های ستاد از شرکت‌های صنعتی و نانویی
  • معرفی راه‌حل های فناوری نانو برای رفع نیاز و ارتقای صنایع
  • معرفی راهکارهای تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان

شناسائی واحدهای صنعتی مستعد دانش‌بنیان و حمایت برای دانش‌بنیان شدن این شرکت‌ها، دریافت تقاضاها و نیازهای صنعتی قابل حل با فناوری نانو در جهت کمک به ارتقای فناوری در واحدهای صنعتی، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت محصولات تولیدی، از دیگر اهداف برگزاری اجرای این برنامه و برپایی نشست‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی است.

شایان ذکر است حضور در این برنامه برای مدیران، نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام  از طریق مراجعه به نشانی www.nanoseminar.ir امکان پذیر است.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به همکاری در این برنامه، می توانند ضمن مکاتبه با رایانامه IPS@nano.ir، و یا تماس با شماره های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود و آگاهی از فرصتهای تجاری و اقتصادی فناوری نانو در واحدهای صنعتی، کسب اطلاع و اقدام نمایند.

نانو و شهرکهای صنعتی