لایو صنعتی: تولید پارچه ها و پتوهای کندسوز و ضدباکتری با فناوری نانو-23 بهمن

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، پنجشنبه 23 بهمن ماه، رأس ساعت ۹:۳۰ شب، با موضوع «تولید پارچه های تاری و پودی، پتوی مسافر داخل هواپیما، با خاصیت کندسوزی و ضدباکتری بر پایه فناوری نانو»، میزبان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کارخانجات نساجی زرباف امین،خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با مهندس امین مقدم، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کارخانجات نساجی زرباف امین (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است کارخانجات صنایع نساجی زرباف امین در شهر صنعتی کاوه (ساوه)، به صورت شبانه روزی به بافت ، رنگرزی و تکمیل  محصولاتی با کیفیت و مطابق با آخرین تکنولوژی روز می پردازد. این کارخانه، دارای بخش های مختلفی از جمله کارخانه بافندگی و کارخانه رنگرزی و تکمیل می باشد که در حال تولید پارچه های نانو و با تنوع بالاست و این امر یکی از اصلی ترین نقاط قوت این شرکت میباشد. منسوجات این کارخانه در ابتدا محدود به تولید پارچه های رسمی کت و شلواری فاستونی بود. اما به تدریج خطوط تولید روکش صندلی خودروهای داخلی،  پتوهای مسافرتی خطوط پروازی، ملحفه و پرده نیز به این کارخانه اضافه شد. امروز با قدرت گرفتن صنایع پوشاک داخلی، این کارخانه بافت انواع پارچه های پالتویی و مانتویی را برای خوشنام ترین  برندهای ایرانی انجام میدهد. همچنین کیفیت و شایستگی این برند منجر شد تا در سال های بعدی برخی از تولیدکنندگان خوشنام اروپایی مانند C&A در کشور آلمان وارد همکاری و صادرات برخی از محصولات زرباف امین شوند.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از نحوه تولید پارچه ها و پتوهای نانویی و هواپیمایی، و کاربردهای فناوری نانو در صنایع موجود، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

 گفتگوهای زنده صنعتی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای علاقمندان، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته می شود.

لینک ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)