رویداد نانوالیاف در صنایع پزشکی

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) در نظر دارد، سلسله نشست‌های آنلاین بیان تجارب در حوزه‌های مرتبط با فناوری ‌نانو (ICAN NETWORK)  را برگزار نماید. هدف از برگزاری این رویدادها ایجاد بستری برای شناسایی و ایجاد شبکه‌ای از متخصصان حوزه‌های مرتبط با موضوع رویداد است. ICAN در نظر دارد در ادامه با شناسایی ایده‌های مرتبط و همکاری با شبکه ایجاد شده از متخصصان ایرانی از سراسر جهان مسیر تبدیل ایده به محصول را هموارتر نماید.

نخستین دوره از این وبینارها با موضوع نانوالیاف در پزشکی و با حضور جمعی از متخصصان ایرانی از نقاط مختلف جهان برگزار خواهد شد. اولین روز از این وبینار با موضوع نانوالیاف در مهندسی بافت با حضور آقای دکتر میرآفتاب از متخصصان حوزه منسوجات پزشکی از انگلستان و دکتر همایی گهر از متخصصان حوزه مهندسی بافت از انگلستان برگزار می‌شود. در روز دوم موضوع نانوالیاف در داربست‌های زیستی با حضور آقای دکتر بدرالسمای فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد و مدیرعامل Fabinnov Fab Lab و آقای دکتر ساوجی استاد مهندسی پزشکی دانشگاه مونترال کانادا بررسی خواهد شد و در روز سوم، به کاربرد نانوالیاف در زخم‌پوش‌های زیستی با حضور خانم دکتر ارکان استاد نانوپزشکی از دانشگاه کرمانشاه و خانم دکتر روزبهانی محقق مهندسی پزشکی دانشگاه برلین و دانشگاه شهید بهشتی پرداخته می‌شود. در روز چهارم وبینار جمع‌بندی مطالب ذکر شده در سه روز قبلی و همچنین آشنایی با روند تحقیقات این حوزه با حضور آقای دکتر فریدی مجیدی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و خانم دکتر رحمانی پژوهشگر جوان حوزه نانوپزشکی و مرکز تحقیقات سلامت چشم بصیر انجام خواهد شد. در پایان در صورتی که مخاطبان رویداد ایده‌هایی در زمینه کاربرد نانوالیاف در پزشکی داشته باشند، می توانند از فرصت مشاوره در پنل استفاده نموده و یا  فرم ثبت ایده را به ایمیل مرکز به آدرس ican@nano.ir ارسال نمایند. ایده‌های برتر که از قابلیت تبدیل به محصول برخوردار باشند، از طرف مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی و همچنین از طریق مشاوره با شبکه متخصصان حمایت خواهند شد.

شرکت در این وبینار برای دانشجویان با ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود. به شرکت‌کنندگان این وبینار، گواهی شرکت در رویداد از طرف مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی اعطا خواهد شد.

تقویم رویداد نانوالیاف در پزشکی
روز اول (۲۵/۱۱/۹۹) روز دوم (۲۶/۱۱/۹۹) روز سوم (۲۷/۱۱/۹۹) روز چهارم (۲۹/۱۱/۹۹)
ساعت ۱۷-۱۵ ساعت ۱۷-۱۵ ساعت ۱۷-۱۵ ساعت ۱۷-۱۵
مهندسی بافت داربست‌های نانولیفی زخم‌پوش‌های نانولیفی پنل جمع بندی مباحث

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف دانشجویان با شماره تلفن ۰۲۱۵۶۲۷۷۱۵۶ و یا از طریق واتس‌اپ با همین شماره در تماس باشید. برای ثبت‌نام به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://evnd.co/lwu۴۳

با شرکت در مسابقه های روزانه صفحه اینستاگرام مرکز (https://instagram.com/icanano.official) از تخفیف‌های ویژه شرکت در این رویداد بهره مند شوید.