رویداد رفع چالش فناوری و استارتاپ رنگ و صنایع وابسته

رویداد «رفع چالش فناوری و استارتاپ رنگ و صنایع وابسته با رویکرد شبکه سازی» برای رفع نیازهای فناورانه صنعت رنگ‌سازی کشور برگزار می‌شود.

این رویداد که با حمایت شبکه فن بازار ملی و دانشگاه آزاد قزوین برنامه‌ریزی شده است و سعی دارد تا با به هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری در صنعت رنگ کشور باعث افزایش نفوذ فناوری در این رشته شود. علاوه بر معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری نهادهایی مانند استانداری قزوین و وزارت صمت نیز از این رویداد  فناورانه حمایت کرده‌اند.

استان قرزوین از جمله قطب‌های اصلی تولید رنگ و رزین در کشور است و شبکه فن بازار ملی، قصد دارد تا با تکیه بر توانمندی‌های شرکت‌های فناور این استان و سراسر کشور زمینه تبادل و تجارت فناوری در این حوزه را فراهم کند.

ارائه چالش‌ها و تقاضای فناوری صنایع رنگ، پلیمر، رزین، نانو و صنایع وابسته توسط مدیران صنایع رنگ کشور از جمله محورهای تعیین شده برای این رویداد است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اساتید دانشگاه، پژوهشگران، سرمایه‌گذاران و فعالان فناور این حوزه به صورت آنلاین در این رویداد ملی حضور خواهند یافت.
همچنین قرار است در این رویداد فناوری‌های برتر و نوظهور صنعت رنگ، معرفی شود و پیرامون آن بحث و تبادل نظر می‌شود. طرح‌های برتر و شرکت‌های منتخب در این رویداد از حمایت‌های شبکه فن بازار ملی وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برخوردار خواهند شد. علاوه‎براین شرکت‌های توانمند در پاسخگویی به نیازهای فناورانه صنعت رنگ می‌توانند برای تجاری‌سازی طرح خود سرمایه لازم را جذب کنند. این رویداد 25 دی ماه 1399 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح‌ها و شرکت در رویداد به اینجا مراجعه کنند.