دوره های صنعتی فناوری نانو: جلسه سوم وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو «صنعت عمران و ساختمان» برگزار شد.

با رویکرد ترویج صنعتی فناوری نانو، سومین جلسه وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو «صنعت عمران و ساختمان» با هدف معرفی توانمندی های فناوری نانو ایران و جهان در صنعت ساخت و ساز به شرکت ها، سازمان ها، جامعه صنعتی کشور و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، همکاری شرکت های فناوری نانو و شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ارائه محققان و فناوران فعال در این حوزه پنجشنبه 20 آذرماه به مدت 4 ساعت برگزار شد.

در ابتدای جلسه جناب آقای مهندس بخشی، مدیر فنی و بازرگانی مجتمع آلومینیوم البرز پاسارگاد، پروفیل و ورق آلومینیوم با نانو پوشش های تخصصی را معرفی کردند و کاربردهای آن در صنعت ساختمان را توضیح دادند. ایشان ضمن معرفی محصولات شرکت، نمونه هایی از پروژه های اجرا شده شرکت را نیز معرفی کردند و در خصوص نتایج حاصل از به کار گیری این محصولات توضیحاتی ارائه کردند.

سپس جناب آقای مهندس مفتخریان، مدیر تحقیق و توسعه شرکت آریا پلیمر پیشگام، به معرفی افزودنی های نانو در مواد پلیمری و پلاستیکی تولیدی این شرکت پرداختند و در کنار آن شیوه های ساخت و پردازش مواد پلیمری و ارتباط محصولات با فناوری نانو و ویژگی های متمایزی که در اثر فناوری نانو در محصولات ایجاد می شود را توضیح دادند.

سپس در ادامه جناب آقای مهندس صحاف امین، مدیر فنی و عضو هیئت مدیره گروه صنعتی وحید، لوله های فاضلابی عایق صوتی بر پایه فناوری نانو تولیدی شرکت را به صورت علمی و فنی توضیح دادند.

در انتها نیز جناب آقای مهندس هاشمی، مدیرعامل شرکت پویا پلیمر ظریف کار برتر، لوله و اتصالات UPVC بر پایه فناوری نانو تولیدی این شرکت را معرفی کردند.

شایان ذکر است، در آخرین جلسه این دوره که روز پنجشنبه 27 آذرماه از ساعت 8 الی 12 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد سرفصل های زیر ارائه می شوند:

تاریخ

ساعت ارائه سرفصل ارائه دهنده

پنجشنبه27آذر

9:00-8:00 تحول در ساخت و ساز با بکارگيری نانو بتن فوق سبک سازه ای

«مهندس بهمن حاجی سامی»

کارشناس ارشد مهندسی عمران

(رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی طرح وندیداد)

10:00-9:00

ترمیم، مقاوم سازی، آب بندی بتن و تولید افزونه های بتن

«دکتر علی معظمی»

دکترای مهندسی عمران سازه

(مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی سازه بتن خاورمیانه)

11:00-10:00

کفپوش های بتنی توانمند حاوی نانو ذرات سیلیس

«دکتر سعید بزرگمهر نیا»

دکترای مهندسی عمران سازه

(مدیر تحقیق و توسعه شرکت آپتوس ایران)

12:00-11:00 رفع مشکل سرقت درپوش های منهول شبکه فاضلاب با فناوری نانو کامپوزیت

«مهندس امین اسرافیلی»

کارشناس ارشد مهندسی عمران سازه

(مدیرعامل گروه صنعتی رادیس)

علاقمندان تا روز چهارشنبه 26 آذرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این دوره از طریق صفحه ثبت نام دوره در سایت ایوند اقدام کنند.

شایان ذکر است، فایل های ارائه تمامی جلسات و فیلم کامل دوره پس از دوره در اختیار تمام شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

شرکت در این دوره برای عموم علاقمندان آزاد است و شرکت در این دوره به مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت ها، سازمان ها و صنایع، و همچنین اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقمند و مرتبط به صنعت عمران و ساختمان توصیه می شود.

در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از ستاد ویژه توسعه فناوری نانواعطا خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل ips@nano.ir مکاتبه و یا با شماره 09190399061 تماس حاصل نمایند.

همچنین اعضای سازمان نظام مهندسی کشور می توانند برای دریافت کد تخفیف 50 درصدی ثبت نام، با شماره موبایل فوق، تماس حاصل نمایند.

دوره های صنعتی فناوری نانو